• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111609106
  • خبرنگار : 30054

کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس‌ازفروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران

نیسان

امیرحسن امیری، عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس‌ازفروش شرکت جهان‌نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس‌ازفروش نیسان در ایران، اعلام‌کرد: در ارزیابی اخیر شرکت ISQI در ۳ ماهه سوم سال ۹۶ در حوزه رضایتمندی مشتری در خدمات پس‌ازفروش، موفق به کسب «رتبه نخست» رضایت مشتری در ایران شدیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امیرحسن امیری، عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس‌ ازفروش شرکت جهان‌نوین آریا با اشاره به این موفقیت، تشریح‌کرد: در مطالعه صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، این شرکت، با امتیاز جامع ۷۹۱، در صدر جدول رضایت‌مندی مشتری در میان ۱۷ شرکت تولیدکننده (خودروسازان داخلی) و واردکننده خودرو کشور قرار گرفت. همچنین در شاخص‌های «زمان صرف شده، هزینه پرداختی و کیفیت خدمات و برخورد و پاسخگویی پرسنل خدمات پس‌ازفروش» بالاترین امتیاز را از آن خود کرد.

وی افزود: خدماتی همچون رفع کامل ایرادات ثبت شده، ارائه صورت‌حساب (فاکتور) به مشتری و پذیرش خودرو در تمامی ساعت‌های اداری و در تمامی نمایندگی‌های شرکت از جمله موارد دیگر در این مطالعه بود که جهان‌نوین آریا، امتیازهای قابل توجهی در آن کسب کرد و این حاکی از کیفیت بالای ارائه خدمات شرکت جهان‌نوین آریا بوده است.

امیری با اشاره به بخشی دیگر از گزارش جامع گفت: در گزارش ارزیابی ارائه شده به‌صورت کشوری، بالاترین امتیاز مشتریان به ترتیب به سرویس در محل (Home Service)، و خدمات پس‌ازفروش شهرهای تهران، شیراز و اصفهان بوده است.

عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس‌ازفروش جهان‌نوین آریا به عوامل موفقیت این شرکت اشاره کرد و گفت: با ایجاد شبکه گسترده و قدرتمند فروش و خدمات پس‌ از فروش در ۱۴ استان کشور، توانستیم خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه دهیم. همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» و سرویس در محل (Home Service) را برای رفاه حال مشتریان فعال کرده‌ایم.

امیری به استان‌های دارای نمایندگی جهان نوین آریا برشمرد و گفت: در استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، اردبیل، خراسان‌رضوی، سمنان، فارس، کرمان، گلستان، مازندران، یزد، خوزستان، البرز و هرمزگان خدمات فروش و پس‌ازفروش آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است که در حال توسعه شبکه نمایندگی‌ها در تمامی استان‌های کشور هستیم.

معاون فروش و خدمات پس‌ازفروش شرکت جهان‌نوین آریا، به کمپین موفق زمستانه نیسان اشاره کرد و گفت: کمپین زمستانه خدمات پس‌ازفروش را از ۲۳ دی‌ تا ۲۳ اسفندماه فعال کرده‌ایم که تا به امروز با استقبال شایان توجهی از سوی مشتریان مواجه شده است. در این کمپین مشتریانی که برای بازدید خودرو و سرویس اولیه و یا ادواری خود مراجعه کنند، ضمن بازدید رایگان ۲۰ آیتمی، در صورت تعویض قطعات از ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات برخوردار می‌شوند.

همچنین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقا کیفیت محصولات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ارزیابی‌های دوره‌ای را از همه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.