• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 97052110975
  • منبع : مطبوعات

کیهان: مهراب قاسم‌خانی اظهار فضل نکند!

شقايق دهقان و مهراب قاسم‌خاني

«آقای قاسم‌خانی و نظایر وی که درباره هر موضوع - فارغ از سواد و دانش - اظهار نظر می‌کنند، به جای پرداختن به آن، ابتدا باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم به خاطر تبدیل شدن به بازیچه‌های ستادهای انتخاباتی انجام دهند. آنها یا تشخیص نداشتند و مردم را فریب دادند یا با علم، این فریب را مرتکب شدند که اکنون مردم باید با دلار ۱۰-۱۱ هزار تومانی و سکه ۴ میلیون تومانی و تورم‌های چند ده درصدی دست به گریبان باشند. اگر هم واقعا چیزی سرشان نمی‌شود، دیگر در مسائلی که قدرت تشخیص ندارند، اظهار فضل نکنند.»

به گزارش ایسنا، روزنامه کیهان نوشت: «یک فیلم‌نامه‌نویس از تیترهای کیهان درباره لزوم اعدام مفسدان اقتصادی و تهدید انصارالله یمن به مقابله به مثل با آل‌ سعود و رژیم امارات ابراز ناخرسندی کرد.

مهراب قاسم‌خانی با اشاره به دو تیتر کیهان «انتظار مردم از برخورد با مفسدان اقتصادی؛ دو صد گفته چون نیم اعدام نیست» و «سخنگوی انصارالله خطاب به شرکت‌های بین‌المللی؛ موشک‌ها در راه است - دبی، ابوظبی و ریاض را تخلیه کنید»، در اینستاگرام نوشت: این میزان قلب‌های رئوف و بی‌کینه، این همه ذهن‌های آرام و مملو از عشق و انسانیت، این مقدار روح‌های بخشنده و آکنده از صلح، اونم توی تحریریه یک نشریه، واقعا رشک‌برانگیزه خوش به حال دوستان و خانواده‌ها و فرزندان این عزیزان که میتونن این حجم از مهربانی و عطوفت رو از نزدیک لمس کنن.

گل کردن عواطف این فیلم‌نامه‌نویس درباره مفسدان اقتصادی و قاتلان مردم بی‌گناه یمن، این سؤال را به ذهن متبادر می‌کند که امثال وی، طرف ملت‌ها هستند یا مفسدان زالوصفت و جنایتکاران جنگی؟

به نظر می‌رسد آقای قاسم‌خانی و نظایر وی که درباره هر موضوع - فارغ از سواد و دانش - اظهار نظر می‌کنند، به جای پرداختن به آن، ابتدا باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم به خاطر تبدیل شدن به بازیچه‌های ستادهای انتخاباتی انجام دهند. آنها یا تشخیص نداشتند و مردم را فریب دادند یا با علم، این فریب را مرتکب شدند که اکنون مردم باید با دلار ۱۰-۱۱ هزار تومانی و سکه ۴ میلیون تومانی و تورم‌های چند ده درصدی دست به گریبان باشند. اگر هم واقعا چیزی سرشان نمی‌شود، دیگر در مسائلی که قدرت تشخیص ندارند، اظهار فضل نکنند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۳:۲۳

کیهان چه بود و چه شد. روزنامه ای پر از نفرت و کینه و فحاشی و البته اظهار فضل در مورد هر موضوعی!

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۳:۳۱

كيهان فقط توخوبي ... شماكه دكتراي همه علوم هستيد...شماكه اسطوره فضايل اخلاقي هستيد ... سوالي دارم چگونه ميتوان ٨٠ ميليون را شبيه شماكرد؟ راه حل عملي ارائه دهيد ... اگر نشد چه بايد كرد ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۳:۴۵

ای مسئولین کشور ما مردم از اینکه پول ما وبیتامال هزینه روزنامه بیخاصیت و تنفر پراکن کیهان میشود اصلا راضی نیستیم

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۵:۱۰

باسلام : اگرکیهان هم مثل برخی ازروزنامه ها غربگرا بود بدون تردید خیلی ها تعریفش را میکردند. چون این روزنامه ضد فساد وشدیدا خواهان برخورد بامفسدین اقتصادی است بایدبه هرصورت تخریب بشه !!!! ضمنا کی بود پیش بینی برجام نافرجام را کرده بود !1؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۶:۳۱

نقی جون میشه بفرمایید زمانی که دلار از 1000رسید به 3800 کیهان کجا تشریف داشت؟؟؟ زمانی که بابک زنجانی با دارو دسته احمدی نژاد داشت خون مردم رو میکرد توشیشه کیهان جان کجا تشریقف داشتند؟؟؟ زمانی که دکل ها خورده میشد چرا کیهان به دنبال برخورد با مفاسد اقتصادی نبود؟؟؟ خود شما هم خوب میدونی کیهان واسه چی این تیتر ها رو میزنه... مشکلش حل مسائل اقتصادی نیست.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۶:۵۴

کاش میدونستید که مردم چقدرررر از اینکه عین قطب نما تو این چهل سال هر روز به شرق و غرب و شمال و جنوب اشاره کنید و به این و اون انگ بزنید خسته ان!....ما فقط میخوایم زندگی کنیم.همین.به همین سادگی.مثل همه مردم دنیا.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۴ ۰۹:۳۷

نقی معمولی

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۱ ۱۶:۳۵

شب و روز دارن بمب میریزن رو خونه و زندگی مردم در یمن ما چه خبر از درد اونها داریم؟ سکوت مقابل متجاوز و نجنگیدن با اون انسانیته یا اوج ترس و رکود؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۰:۳۹

اقای محترم همین جنگی که میفرمایید جنگ بین ایران و عربستان در یمنه که تاوانشو مردم بیگناه یمن میدن .

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۶:۰۶

من با پویان موافقم فعلا اون چیزی که در جریانه ریخته شدن خون مردم یمنه که همه دنیا اونها رو فراموش کردن. کسی که خونش داره ریخته میشه حق داره انتقام بگیره و متجاوز رو سر جاش بنشونه. پس لطفا مغالطه نکن که جنگ کی با کیه. ضمنا اگر عربستان اینقدر وحشی و ادمکش و بی شرف شده پس همون بهتر که همه مسلمونا باهاش وارد جنگ بشن نه فقط مردم یمن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۰۱:۵۹

البه ، کسانی که علاج فساد و دزدی رو اقدامات رضا خانی میدونستند ؛ اون هم در حد " توی تنور انداختن شاطر کم فروش" حالا از ضد محبوبیت یک نشریه حکومتی برای محبوبیت خودشون استفاده می کنند . این هنرمند همه فن حریف جه میفهمه کارت حوثی ها جقدر جلوی وحشی گری ترامپ و اضافه تولید سعودی ها رو گرفته . در ضمن کار رسانه ای چه ربطی به خانواده داره که ایشون توهین میکنه . من کسانی رو میشناسم که مقاله های تند توی کیهان می نویسند ولی خیلی قابل احترام و دارای منش انسانی هستند. مگر کسانی آقای قاسم خانی که کار طنز میکنن ، نسبت به خانواده اش هم همیشه لوده ، مسخره پیشه و غیر جدی هستند؟ البته ایشون شاید استثنا باشند!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۰:۳۶

اخی اونوقت کیهان جان اگه مردم به نماینده شما تو انتخابات رای میدادن دلار تا 10 تومن بالا نمیومد؟؟؟ حتما نماینده شما قیمت دلار میبرد به زمان قاجاریه افراط گرایی در چه حد ؟ این شما هستین که تو روزنامتون باید از ملت ایران عذر خواهی کنید. و ایسنای محترم اگر شما اجازه ویرایش مطالب مخاطبین رو دارین چرا نظر خواهی میکنید؟؟ خب نظر خودتونو تایپ کنید

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۲

فغلا که کاندیدای شما عزیزان روی کاره و دلار داره از ستاره ثریا در آسمون هم بالاتر میره! به جای این فرافکنی ها به هر کسی که تشویقش کردید به این دولت رای بده طلب حلالیت کنید که دیگه این حنا رنگ نداره

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۱:۳۲

باسلام مجدد : آقا محمد عزیز بهتره به ارشیو کیهان سالهای 89الی 92 مراجعه کرده وفقط به حرفهای دیگران اکتفا نکنید این روزنامه همان زمان هم یکی ازمنتقدین بزرگ احمدی نژاد بود، واتفاقا درخصوص مفسدین اقتصادی بیشتر از مطبوعات دیگه پیگیر وفعال بود ، ای کاش یاد میگرفتیم که بدون سند حرفی نزنیم . اگرچه ممکنه انتقادی هم به این روزنامه وارد باشه ، اما درمجموع کیهان چوب صداقتش را میخورد .

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۳:۳۳

احسنت به آقای قاسم خانی حرف حقو زده کیهان افراطی منفعت طلب هه

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۶

این که معنای حرفش اینه که سلاح بدست گرفتن یمنی ها و تشویق رزمندگان اونها به دفاع در برابر متجاوز اشتباهه و نشونه کینه ورزیه این حرف حقه؟؟ وا؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۵:۱۳

حق با کیهان است . کسانی که جوک نویس هستند نباید در هر اموری افاضه کنند.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۲ ۱۵:۴۶

متاسفانه روزنامه های زرد و بی خاصیت مثل کیهان ، فقط در راستای اهداف خودشون گام بر میدارن ، اگر دولت از خودشون بود حتی با از بین بردن میلیاردها دلار پول نفت کوچکترین انتقادی نمی کنند و همچنان به تعریف و تمجید می پردازن و وای اگر با دولت موجود مخالف و هم راستا نباشن ، از هر تلاشی برای نابودی همان دستاوردهای ظاهرا کوچک هم دریغ نمی کنن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۱

من واقعا می خواهم بپرسم این عزیزانی که از کیهان بد گفتند و ناسزا ؛ چقدر از سواد رسانه ای و مطالب سیاسی اطلاع دارند ؟ چقدر روزنامه می خوانند ؟ کیهان همیشه با دلیل و مستند حرف زده نه روی هوا ! حالا بعضی ها منطق سرشون نمی شه کیهان چکار کنه ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۳

اینا اصلا سواد ندارن اگر داشتن که صفرهای جلوی یه دونه دلار رو میشمردن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۸

میگم میدونید قاسم خانی واسه چی اینا رو گفته؟ واسه این که میترسه یمن حمله کنه به دبی و ابوظبی اونجا ناامن بشه نتونه بره مسافرت و خرید همین خلااااااص

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۲ ۱۹:۰۳

دم کیهان گرم همه مثل شما واسه خوردن از اون غرب از هم سبقت نمیگیرن که

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۳ ۱۲:۲۸

با این جوک میتوان پاسخ آقای قاسم خانی و کسانی که فکر می کنند باید همیشه مؤدب بود، را داد. یک به نفر به زنی تعرض کرد (متلک گفت) زن از مردش خواست اقدامی کند. مرد گفت بد، بد، بد.