• پنجشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97111810114
  • خبرنگار : 30054

علی بابا اسپانسر مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه امیر کبیر شد

علی بابا

علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، همواره حامی رویدادهای دانش‌بنیان و علمی بوده و هست و اسپانسری رویدادهای علمی و دانشگاهی بسیاری را در سابقه خود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، اسپانسر اصلی دومین دوره مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد و با طرح چالشی فنی در صدد محک زدن مغزهای جوان و پویا است.

این رویداد با هدف شناسایی الگوها و برقرارسازی رابطه‌ها، در ابتدای بهمن‌ماه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هدف سنجش و ارتقا سطح علمی دانشجویان کشور در حوزه علم داده، ابتدای بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

اولین دوره این مسابقات در مهر ماه سال ۹۶ برگزار شد و امسال نیز با برگزاری دومین دوره این مسابقات قرار است علاقه‌مندان این حوزه به چالش کشیده شوند.

این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است و علاقه‌مندان در تیم‌های ۳ نفره به بررسی و حل مسائل مطرح شده در مورد داده‌ای که از سوی تیم فنی علی بابا در اختیار آنها قرار گرفت، پرداختند.

برگزیدگان مرحله اول به مرحله دوم راه می‌یابند و در نهایت طی مراسم اختتامیه که در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، تیم‌ها با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در طول مسابقه، توسط تیم داوری علی بابا، امتیازدهی خواهند شد و ۳ تیم برتر معرفی می‌شوند.

نتایج مرحله اول در روز ۲۲ بهمن، شروع مرحله دوم در روز ۲۳ بهمن و اتمام مهلت مرحله دوم روز ۷ اسفند خواهد بود. برنامه اختتامیه و اهدای جوایز نیز در روز ۱۳ اسفند ماه است.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.