• سه‌شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97112312111
  • خبرنگار : 30054

تولید مبلمان باکیفیت اداری توسط کارنو

کارنو

بسیاری از شرکت‌های با دانش ایرانی توانایی تولید محصولات باکیفیتی را دارند که می‌توانند با محصولات درجه یک خارجی رقابت کنند و کیفیتی یکسان ارائه دهند. در حوزه مبلمان اداری سال‌هاست این اتفاق افتاده و شرکت کارنو با بیش از ۱۴ سال سابقه، از برندهای برتر حوزه طراحی، تولید و نصب مبلمان اداری است.

بهروز عباسیان مدیر شرکت کارنو در گفتگو با ایسنا به معرفی این شرکت و محصولات آن توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانید.

استفاده از مواد اولیه سفارشی و متناسب با نیاز

ما برای تولید محصولاتمان از جنس‌های با کیفیت و متناسب با هر محصول استفاده می‌کنیم. روی رنگ تمام محصولات ما کار شده است و به صورت سفارشی با رنگ‌های مورد نیاز مشتری تطبیق پیدا می‌کنند، یا اینکه تمام کاغذهایی که داریم سفارش خودمان است و تمام لبه چسبانی‌ها با نوار پی‌وی‌سی متناسب با جنس رویه و منطبق با رنگ مخصوص‌شان تولید می‌شوند.

طراحی صفر تا صد متناسب با نیاز هر مشتری

یکی از کارهایی که شرکت ما وظیفه انجام آن را دارد کمک به مشتریان برای تصمیم‌گیری بهتر است. به این شکل که شرکت‌ها و مشتریان مراجعه‌کننده به ما، اطلاعات محیط، سلسله مراتب شرکت، تعداد نفرات و… را به ما ارائه می‌دهند و ما بر اساس اطلاعات دریافتی به طراحی اولیه محصولات و محیطشان می‌پردازیم و این کار را تا وقتی ادامه می‌دهیم که به نقطه نظرات آن‌ها نزدیک شود. در واقع کار ما به صورت صفر تا صد است و تنها به فروش میز و مبلمان اداری نمی‌پردازیم.

عمر بسیار طولانی مبلمان اداری

محصولات ما با تکنولوژی‌های بسیار خوبی ساخته می‌شوند و کیفیت خوبی دارند. در این سال‌ها رضایت مشتریانمان و درصد خشنودی ۸۳ درصدی آن‌ها این مهم را ثابت کرده‌است، به طوری که بیشتر مراجعات به ما برای گم‌کردن کلید یا جابجایی‌ها بوده است. باید اعلام کنم که دوام محصولات تولیدی ما طولانی‌مدت است و مشتری زمانی به فکر تعویض می‌افتد که از شکل آن خسته شود و بخواهد بعد سال‌ها تغییری در دکوراسیون و تجهیزاتش بدهد. ما برای تمام محصولاتمان دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش داریم و جالب اینجاست که نزدیک به تمام مراجعه‌های بعد از فروش ما بابت همان مسائل گم‌کردن کلید و یا جابجایی‌ها بوده‌است.

امکان تغییر سایز و کاربری مبلمان اداری

محصولات ما قابلیت باز و بسته کردن دارند و حملشان بسیار راحت است. حتی قابلیت تغییر سایز را نیز دارند و مثلاً میزها می‌توانند از حالت تکی به گروهی تغییر کنند.

قیمت‌های رقابتی و به‌صرفه

با توجه به رقابتی بودن بازار محصول ما و لزوم ارائه قیمت‌های رقابتی، باید قیمتی داشته‌باشیم که امکان فعالیت وجود داشته‌باشد. می‌توان گفت قیمت محصولات ما متناسب با اکونومی بازار است.

ارسال و نصب در تمام ایران

کارنو در تهران، یزد، تبریز، قزوین و بندر عباس شعباتی دارد. ضمناً تمام تولیدات ما در کارخانه بسته‌بندی می‌شوند و توسط خود ما به تمام ایران حمل و نصب می‌شوند و مشتریان ما وقتی که خرید را انجام دهند محصول خود را نصب شده تحویل می‌گیرند.

پرسنل آموزش دیده

شرکت کارنو حدوداً ۱۰۰ نفر پرسنل دارد که تمام آنها آموزش دیده هستند و توسط مهندس‌های خارجی که کار نصب و مونتاژ تجهیزات ما را انجام می‌دادند، آموزش دیده‌اند.

اطلاع‌رسانی محصولات جدید و تخفیف‌ها

ما باشگاه مشتریان داریم و بیشترین خدماتی که در این باشگاه ارائه می‌دهیم اطلاع‌رسانی از محصولات جدید و تخفیف‌های خاص دوره‌ای است که بر اساس فصل و موقعیت‌ها به مشتریانمان اعلام می‌کنیم.

برخی از افتخارات کارنو در این صنعت

کارنو گواهی استاندارد ملی ایران، ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ را دارد و به علاوه اینها توانسته‌ایم بیش از ۳۸ تندیس در رسته‌های مختلف مبلمان اداری‌، میز و پارتیشن بدست آوریم. ضمناً سال گذشته توانستیم تندیس نقره‌ای و طلایی برترین صادرات را بدست بیاوریم.

مدیرعامل شرکت مبلمان اداری کارنو در فیلمی به معرفی محصولات و تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این شرکت پرداخته است. علاقه‌مندان برای مشاهده فیلم می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.