• پنجشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۰:۵۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97121608462
  • خبرنگار : 71616

ضرب و شتم مشتری سایپا در نمایندگی این شرکت

سایپا

چند روز پیش، یکی از مشتریان سایپا در یکی از نمایندگی‌های این شرکت در کرمان در پی انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت‌نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این بانو که طبق گفته خودش ١۴ ماه پیش با پرداخت ٣١ میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام برای خرید یک دستگاه خودرو با موعد تحویل سه ماهه کرده ولی هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته است، برای چندمین بار به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه کرده و خواستار تحویل خودرو شد، اما این بار مورد فحاشی و ضرب و شتم مسئول این نمایندگی قرار گرفت.

به گفته این مشتری، در ابتدا مسئول این نمایندگی اظهار کرده که خودرو موجود نیست و با کنایه به او گفته که باید خودرو را از فرانسه تحویل بگیرد! ضمن اینکه به صراحت به وی اعلام کرد که هیچ ضرر و زیانی از بابت تأخیر در تحویل خودرو به وی پرداخت نخواهد شد و سپس این فرد شروع به فحاشی و ضرب و شتم این مشتری کرد. پس از آنکه مشتری سوار خودرو شده تا به کلانتری رفته و از فرد خاطی شکایت کند، این فرد به سمت وی حمله‌ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

پس از گذشت ساعاتی، رئیس این نمایندگی با مشتری تماس گرفته و با بیان اینکه اگر فیلم فحاشی و ضرب و شتم نماینده را پخش کند، دستش به هیچ جا نخواهد رسید، به وی هشدار داد که در صورت انتشار فیلم، خودرو به وی تحویل داده نخواهد شد و شرکت سایپا با پخش یک «شوی تبلیغاتی» از کنار موضوع به راحتی عبور خواهد کرد. نمایندگی نیز برای چند روز تعلیق خواهد شد و سپس کارش را از سر خواهد گرفت.

در پی این اتفاق که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده منتشر شد، نماینده ویژه مدیر عامل سایپا اعلام کرد که این موضوع به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و از این مشتری دلجویی شده است.

عبدالله بابایی در ادامه اظهار کرد که فعالیت نمایندگی متخلف به حالت تعلیق درآمده است.

وی افزود: نمایندگی متخلف باید در مراجع قضائی پاسخگوی برخورد ناشایست خود باشد که پیگیری آن برعهده مشتری خواهد بود. علاوه بر آن، سایپا برخورد جدی با نمایندگی خواهد کرد و مجازات مختلفی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، ناتوانی خودروسازان و واردکنندگان به تعهدات خود در قبال بخشی از پیش فروش‌های انجام شده از جمله مسائلی است که این روزها موجب نارضایتی بسیاری از مشتریان آنها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۰۸:۰۲

هاهاهاهاهاااا پس حرف رییس نمایندگی درست از آب دراومد

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۰۹:۰۶

پس شوی تبلیغاتی این موضوع شروع شد...

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۰:۰۷

خودروسازا فقط كتك زدن مردم رو انجام نداده بودن كه به این افتخار هم نائل شدن

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۰:۰۹

این بانوی گرامی فقط حقش رو طلب کرد وشایسته نبود که چنین برخوردی از ناحیه مسئول نمایندگی صورت بگیره.فروشندگان کشور ما اصلا به هیچ اصولی از بازاریابی وبازرگانی پایبند نیستن چه برسه به اخلاق حرفه ای در اصول بازاریابی وبازرگانی.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۰:۲۳

تا ... این ملت نرن برای هر چیز الکی و توخالی ثبت نام کنن.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۱:۵۳

لعنت بر سایپا و ایرانخودرو. انشاا... هرچه زودتر شر این دو کارخانه آشغال سازی کنده شود.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۲:۰۷

چه جالب! دقیقا سایپا همون حرفهایی رو زده و همون کارهایی رو کرده که نمایندگی پیشتر به مشتری گفته! چقدر واقعا داستان غم انگیز شده.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۲:۲۵

به همين راحتي که ماجرا فراموش مي شود ... بعد از چند روز نمايندگي کارشو شروع مي کنه و آب از آب هم تکون نمي خوره...

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۶

موقع تحویل خودرو از سایپا حتما یک رزمی کار باخود ببرید

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۷ ۱۴:۳۳

قطعا آن خانم تهدید می شود برای رضایت وگرنه کهریزک....اینجا ایرانه نه سوییس

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۷ ۱۸:۰۳

خدا لعنت کند مسولین سایپا و ایران خودرو.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۷ ۲۱:۵۷

مدیر عامل بیلیاقت باید سریعا برکنار بشه. اگه ادم بود خودش استعفا میداد

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۸ ۰۰:۳۴

برید بمیرید بهتره