• شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98042915192
  • منبع : منطقه جنوب شرق تهران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

نباید قلم خود را با پول عوض کنیم

حجت الاسلام سید محسن محمودی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رسانه‌ها در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب باید دستاوردهای نظام را به مردم و جوانان بیان کنند.

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی  در همایش تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب و رسانه که برای اولین بار در سطح استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک برگزار شد ، اظهار کرد: باید در جایگاه رسانه مراقب  قلم خود باشیم، نباید قلم خود را با پول عوض کنیم، جایگاه رسانه در کشور بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی‌های خاصی دارد ، در بیانیه همه موارد ذکرشده است و مشکلات و ایرادها و ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در این بیانیه به‌طور کلی بیان‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمامی رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند امید به آینده را در کشور تضعیف کنند و فرهنگ غربی و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

محمودی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف باید به جوانان میدان داد و با استفاده از مدیران جوان در کنار مدیران پیشکسوت می‌شود به رشد و ترقی دست‌ یافت.

وی بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی استقلال داشته باشیم، استقلال در حوزه‌های مختلف باعث ترقی و اقتدار کشور می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در کشور باید رسانه‌ها که تریبون دار هستند ،اصول و ارزش‌های نظام را به مردم انتقال دهند و همه باید در مقابل ناهنجاری‌ها و فرهنگ‌ اشرافی‌گری ایستادگی کنند.

محمودی یادآور شد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در چهل سال گذشته هیچ اشتباهی نداشته‌ایم، خطاهایی که داشته‌ایم را بیان کنیم و درصدد رفع خطاها باشیم و آن‌ها را شناسایی و به مردم نیز اعلام کنیم.

وی تأکید کرد: مردم با تمام وجود پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردند و به‌هیچ‌ وجه دست از ارزش‌های والای انقلاب بر نمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: راه‌هایی که می‌شود بیانیه گام دوم انقلاب نهادینه شود این است که مسئولان نظام پاسخگوی رسانه‌ها باشند و رسانه‌ها وظیفه مطالبه گری داشته باشند.

محمودی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید چشم و گوش اداره خود باشند، مشکلات و موضوعات را به مدیریت مجموعه انتقال دهند ، باید نیروهای جوان ولایی و انقلابی جایگزین نیروهای بی‌تفاوت و بی‌تعصب در کشور شوند، نباید نیروهایی که دغدغه مشکلات مردم را ندارد در پست‌های مدیریتی استفاده شوند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب باید دستاوردهای نظام را به مردم و جوانان بیان کنند، رسانه ملی باید به افراد و مسئولانی که در حق مردم و نظام کم‌کاری کردند و افراد نفوذی را به مردم معرفی کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۹ ۲۲:۳۸

دانشگاه بنا به قسم به قلم، سعی کرد با امکانات موجود قلمش را در توانایی کشور بکار گیرد که دانایی در توانایی است و بنا به شعار سال برای مردمش بکوشد و انتظارش ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه بود که ازمایشگاهها مجهز به پژوهش شوند تا در پیروی معنویات شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) حرکت کند و در علوم پایه و مهندسی و پزشکی و... بکوشد، اگر کوتاهی شده دانشگاه هم از مردمش عذرخواهی می کند و سعی می کند بیش از پیش بکوشد