• دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98060401884
  • منبع : نمایندگی گیلان

افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی گیلان نیازمند برندسازی

محصولات كشاورزي

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای افزایش ارزش افزوده باید برندسازی انجام شود.

به گزارش ایسنا، علی درجانی با بیان اینکه بخش زیادی از ارزش افزوده محصولات کشاورزی پس از تولید است، اظهار کرد: تولیدکنندگان برای برندسازی باید به بازار هدف دقت داشته باشند.

وی ادامه داد: ۱۴۰۰ کارخانه شالیکوبی مدرن و سنتی در گیلان وجود دارد که از نظر تعداد و کیفیت جزء استان های پیشرو هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسانه متخصصان، بیش از ۴۰۰ کارخانه مدرن‌سازی شده و طبق رتبه بندی ارائه خدمات می دهند افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه داران برای مدرن سازی و بازسازی پرداخت شده است.

وی افزایش بهره‌وری، ارتقاء کیفیت، کاهش ضایعات برنج و قیمت تمام شده محصول را از مزایای بهسازی کارخانه‌های شالیکوبی عنوان و اظهار کرد: در شالیکوبی‌های سنتی ۱۰ درصد برنج به ضایعات تبدیل می‌شود، که با بهسازی شالیکوبی‌ها این میزان به پنج درصد کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.