• دوشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062512002
  • خبرنگار : 30054

رپرتاژ آگهی تصویری؛ مهمترین ابزار در افزایش تاثیرگذاری

رپرتاژ

اگر داستان‌های شرلوک هلمز را شنیده باشید مطمئنا به تاثیر شخصیت دکتر واتسن در جذابیت داستان‌ها پی‌برده اید. در واقع استفاده از محتواهای بصری در رپرتاژ آگهی چیزی کمتر از نقش دکتر واتسن در تاثیرگذاری و جذابیت داستان‌های شرلوک هلمز نیست.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، تصاویر و ویدئوها یکی از ابزارهای ساده و در عین حال ضروری هستند که نقش مهمی در افزایش مشارکت مخاطب و تاثیرگذاری مطالب دارند. به طوری که طبق مطالعات دانشگاه استنفورد حدود ۷۴ درصد بازاریابان از تصاویر و محتواهای بصری برای تولید محتوا استفاده می‌کنند.

رپورتاژ آگهی در قالب محتواهای بصری به متن شما فضا و جهت می‌دهند و باعث می شوند توجه مخاطب به موضوع مورد نظر بیشتر جلب شود. بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی بر این باورند که محتواهای بصری هسته اصلی و اولیه داستان برند آنها است. در ادامه به چند نمونه از تاثیرگذارترین محتوای بصری که می‌تواند شما را در انتشار رپرتاژ آگهی موفق کند، اشاره می‌کنیم.

· تصاویر

بدون شک تصاویر مهمترین بخش از محتواهای بصری هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. تصاویر می‌توانند به احساسات انسان سمت و سو داده و یک حس را تقویت و یا تضعیف کنند. ما انسانها موجودات اجتماعی هستیم و به تصاویر چهره‌ افراد واکنش نشان می‌دهیم و این یکی از مهمترین دلایلی است که برندهای مطرح از انسانها و تصاویر چهره‌ها برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. اما هنگام استفاده از تصاویر به موارد زیر دقت کنید:

۱-در استفاده از تصاویر به رنگ، کیفیت، و جلوه‌های طبیعی تصویر دقت کنید.

۲-همواره آخرین ترندها را بررسی کنید و تصاویر خود را بر اساس آنها به اشتراک بگذارید.

۳-از تصاویر ساخت کاربر یا تصاویر خود کاربران استفاده کنید و فراموش نکنید این کار به ارتباط شما با مشتریان و اعتبار برند شما می‌افزاید.

· ویدئوها

نقش ویدئوها در تاثیرگذاری مطالب را فراموش نکنید. طبق آمار حدود ۸۴ درصد از ترافیک اینترنت سال ۲۰۱۹ متعلق به فایل‌های ویدئویی خواهد بود. همواره سعی کنید از فرمت‌های رایج استفاده کرده و در این میان تاثیر ویدئوهای زنده را هم دست کم نگیرید.

· اینفوگرافی‌ها

در واقع اینفوگرافی‌ها ترکیبی از متن و تصویر هستند. این دسته از محتواهای بصری ابزاری بسیار مناسب برای بسیاری از مقاصد به ویژه مقاصد آموزشی هستند. در استفاده از اینفوگرافی‌ها در صورتی که محتواهای طولانی برای نمایش دارید حتما از آیکون‌هایی برای اجتناب از شلوغی صفحه استفاده کنید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.