• سه‌شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98072317613
  • خبرنگار : 50294

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

ثبت بیش از 52 هزار تماس خرابی تلفن ثابت در مخابرات کردستان

مخابرات

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 به صورت مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان کردستان فعال است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار و 455 تماس با سامانه 20117 استان برقرار شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مشتریان مخابرات در استان می توانند برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

 وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 به صورت مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان کردستان فعال است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار و 455 تماس با سامانه 20117 استان برقرار شده است که به تعداد 24 هزار و 8 مورد آن پاسخ داده شده است و مابقی تماس های گرفته شده یا غیر مرتبط بوده اند و یا مشکل خرابی نداشته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، اقدامات اولیه ای که باید توسط مشترک موردنظر انجام شود را تشریح کرد و ادامه داد: هر مشترکی قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان، عدم وجود باتری سالم در دستگاه گوشی، قطع خط تلفن بدلیل بدهی و عبور سیم تلفن از مسیر های کابل برق اطمینان پیدا کند.

وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد از خرابی های تلفن ثابت اعلام شده به مرکز 20117 مربوط به مشکل سیم کشی داخلی یا گوشی تلفن مشترکان است.

حکمت، با اشاره به اینکه پرسنل مخابرات منطقه کردستان در راستای صیانت از حقوق مشتریان و تحقق مشتری مداری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: از زمان ثبت خرابی شماره تلفن ثابت در سامانه، حداقل یک و نیم ساعت و حداکثر پنج ساعت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۸۸ هزار و ۷۷۹ خط آن با ضریب نفوذ ۳۰ درصد مشغول بکار است.

حکمت در پایان یادآور شد: پرسنل 20117 استان کردستان در دوشیفت کاری به صورت 24 ساعته سوالات و مشکلات مشتریان تلفن ثابت را پاسخگو هستند و نسبت به رفع خرابی ها اقدام می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.