• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072518960
  • خبرنگار : 30054

ورود به سومین سال فعالیت ماکسیم، گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو در ایران

هنوز همه جای ایران سرای ماست

ماکسیم

ماکسیم ۲۴ مهرماه سال ۹۶ با تیمی کوچک اما جوان و متخصص فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت تنها دو سال، صاحب بزرگ‌ترین مرکز تماس خاورمیانه است و با ۱۲۹ شهر تحت پوشش، یکی از گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم در حالی سومین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که در دو سال گذشته به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. این سامانه در سال اول فعالیت خود در همه استان‌های کشور حضور پیدا کرد و در سالی که گذشت، تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به دو برابر افزایش داده است. هم‌اکنون نیز با حضور در ۱۲۹ شهر کشور، از گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو کشور به حساب می‌آید. از جمله شهرهای تحت پوشش ماکسیم می‌توان به تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، ‌کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، قزوین، ساوه، دزفول، ‌بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، دهدشت، خوی، قائم‌شهر، بجنورد، مهاباد، ‌شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف‌آباد، ملارد، ایلام، کاشان، شهرکرد، چالوس، ‌مراغه، سقز، رفسنجان، بوکان، اندیمشک، خرمشهر و ... اشاره کرد.

ماکسیم، با نخستین سرویس آفلاین درخواست خودرو در ایران

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تماس خاورمیانه موفقیت چشمگیر دیگری در کارنامه دوساله ماکسیم است. سرویس ۱۶۱۱ که در راستای افزایش خدمت‌رسانی به کاربران راه‌اندازی شده، روزانه پاسخگوی هزاران تماس از سراسر ایران است. شهروندان کلیه شهرهای تحت پوشش ماکسیم می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند، تنها با شماره‌گیری ۱۶۱۱ و مشخص کردن مبدأ و مقصدشان با ماکسیم سفر کنند. این سامانه در سال گذشته از مرکز تماس خود رونمایی کرد و هم‌اکنون بزرگ‌ترین مرکز تماس فعال در خاورمیانه است.

در ادامه فعالیت مرکز تماس ماکسیم، اپراتورهای آذری‌زبان و کردزبان نیز به این مجموعه اضافه شدند. این امکان برای آسایش و دسترسی آسان شهروندان فراهم شده است. ساعات کاری اپراتورها به‌گونه‌ای تنظیم شده که در همه شیفت‌های کاری، چند اپراتور آذری‌زبان و کردزبان حضور داشته باشند و درخواست سفر شهروندانی را ثبت ‌کنند که به این دو زبان صحبت می‌کنند. درخواست‌کنندگان به‌محض تماس با ۱۶۱۱ و تشخیص زبان به اپراتور هم‌زبان خود وصل می‌شوند و می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.

ماکسیم با بهره‌مندی از تعرفه‌های متنوع خود، همگام با فناوری روز دنیا، به‌روزترین خدمات حمل‌ونقل جهانی را به کلیه استان‌های ایران عرضه می‌کند. از جمله سرویس‌های فعال این سامانه تعرفه‌های «اقتصادی»، «بانوان»، «حمل بار» و «موتورسیکلت» اند و به‌زودی سرویس‌های جدید دیگری راه‌اندازی خواهند شد.

آرمین کریمی، مدیر توسعه بازار و عملیات ماکسیم، در سخنانی با اشاره به دستاوردهای دوساله ماکسیم اظهارداشت: «فعالیت خود را از دفتر کوچکی در پایتخت آغاز کردیم و هم‌اکنون بعد از گذشت تنها دو سال برای بیش از ۱۰۰۰ نفر کارآفرینی کرده‌ایم.»

وی درباره چشم‌انداز پیش‌روی سامانه درخواست خودرو ماکسیم افزود: «اگر نگاهی به فعالیت دوساله ماکسیم بیندازیم، مسیر دشوار و البته پرثمری را خواهیم دید که نتیجه‌اش خدمات متنوع و حضور گسترده در ۱۲۹ شهر کشور است. چشم‌انداز پیش‌روی ماکسیم بهینه‌سازی و افزایش کیفیت خدمات نوین حمل‌ونقل شهری است.»‌

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.