• جمعه / ۲۴ آبان ۱۳۹۸ / ۰۳:۳۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98082214795
  • خبرنگار : 71368

معاون شهردار تهران خبر داد

طرح جدید شهرداری در زیرگذر گیشا برای دسترسی به محله و خیابان گیشا

پایان پل گیشا

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دلایل تغییر در طراحی زیرگذر گیشا و نداشتن دسترسی به این خیابان در زیرگذر را تشریح کرد.

صفا صبوری دیلمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تغییر طراحی زیرگذر گیشا و عدم دسترسی به این خیابان از طریق زیرگذر، اظهار کرد: زیرگذر گیشا در دوره مدیریت گذشته طراحی شده بود و در دوره فعلی بررسی کارشناسان ما و مهندسی ارزش پروژه نشان داد که ورودی زیرگذر به گیشا دارای اشکالات عدیده‌ای است.

 

وی با بیان این‌که بررسی‌ها نشان داد که اگر دسترسی به گیشا از طریق زیرگذر ایجاد شود کیفیت زندگی از گیشا رخت بر می‌بندد، گفت: اگر این دسترسی ایجاد می‌شد موجب می‌شد  که تردد مردم  در 200 متر ابتدایی خیابان گیشا و قبل از آن در خیابان جلال آل‌احمد، دچار مشکل شود به گونه‌ای که انگار جلوی گیشا 200 متر خندق با عرض هفت متر که از داخل آن ماشین بیرون می‌آید ایجاد کنیم که این مساله کلا موجب بروز ترافیک شدید این محدوده می‌شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که با حذف دسترسی زیرگذر به گیشا، مسیر جایگزینی را ایجاد کردیم، ادامه داد: در نظر داریم که دوربرگردان غیرهم سطح در چمران ایجاد کنیم تا شهروندانی که می‌خواهند وارد گیشا شوند با استفاده از دوربرگردان غیرهمسطح از چمران وارد گیشا شوند.

به گفته صبوری دیلمی با بیان این‌که فرآیند اداری ایجاد این دوربرگردان غیرهمسطح طی و این موضوع به پیمانکار ابلاغ شده است و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده تجهیز کارگاه این پروژه انجام شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد این دوربرگردان مشکل دسترسی شهروندان به خیابان گیشا نیز مرتفع می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه اشتباهات اولیه در طراحی زیرگذر گیشا موجب بروز این اتفاق شده است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال بتوانیم زیرگذر گیشا را افتتاح کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: مردم محله گیشا و شهروندان تهرانی در مورد این تغییرات نگران نباشند و مطمئن باشند که دسترسی بهتری به گیشا خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۴ ۱۱:۰۲

حداقل در این مدت - خیابان کارگر شمالی به پایین را یکسره میکردید تا نیاز نباشد در دوربرگردان پل گیشا وارد ترافیک شوند. مضافا اینکه زیر دوربرگردان پل قبلی گیشا که ماشین هاروی آن دور میزنند خالی شده و خطر ریزش وجود دارد.