• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98082918746
  • خبرنگار : 50031

معاون علوم پزشکی شیراز:

ارائه خدمات درمانی بدون وقفه انجام شده است

خدمات درمانی

ایسنا/فارس معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد که ارائه خدمات درمانی به شهروندان در روزهای گذشته در شیراز و سایر نقاط فارس بدون وقفه انجام شده است.

علی اکبری چهارشنبه ۲۹ آبان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اتفاقات اخیر و مختل شدن عبور و مرور در نقاطی از شهر شیراز، ارائه خدمات به مردم و با به‌کارگیری ظرفیت ۲۰ بیمارستان‌ دانشگاهی و غیردانشگاهی بدون وقفه انجام شد.

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی غیردانشگاهی امکان ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مردم در بیمارستان‌ها فراهم شده بود؛ حال آنکه به دلیل برخی مشکلات، با تدبیر ستاد بحران دانشگاه، پزشکان متخصص را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان‌های مختلف اعزام کردیم تا در روند خدمت رسانی خدشه‌ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه  تدبیر و تشکیل به موقع ستاد بحران از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شده و در ارائه خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم، افزود: با اعزام به موقع کادر پزشکی و مقیم شدن پزشکان و پرستاران در شیفت‌های مشخص و طولانی تر از روال معمول، مدت ماندگاری بیماران در بخشهای اتفاقات کاسته و منجر به دریافت به موقع خدمات از سوی مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان‌ها شد.

اکبری یادآور شد: بکارگیری پزشکان جراح مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپد، زنان و زایمان، متخصص بی هوشی و مراقبت‌های ویژه، چشم پزشکی و دیگر پزشکان متخصص، علاوه بر دستیاران و به صورت مقیم و به شکل ۲۴ ساعته از تدابیر ستاد بحران علوم پزشکی شیراز بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد که با هماهنگی تمام معاونت‌های علوم پزشکی شیراز، نه تنها در بحث کالاهای مصرفی بلکه در موضوع توزیع دارو نیز از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی گفت: در طی این مدت تلاش تمام پرسنل موجب شد بیماران همانند روزهای عادی در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

اکبری الزام پذیرش بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌ها را مهم توصیف و اضافه کرد: در این مدت مدیریت تمام بیمارستان‌ها ملزم به پذیرش همه بیماران و ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به آنان شدند.

معاون علوم پزشکی شیراز گفت: شهروندان درصورت مواجهه با هرگونه مشکل در زمینه دریافت خدمات اورژانسی از طریق سامانه فوریتی ۱۱۵ نسبت به دریافت خدمات لازم اقدام کرده و از طریق سامانه ۱۸۱۹ دانشگاه علوم پزشکی به شکایات و نظرات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.