• چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98032210188
  • خبرنگار : 30054

مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکین تماس می‌گیرد

شاتل

شاتل موبایل از راه‌اندازی روش ارتباطی جدیدی برای تسهیل ارتباط با مشترکین خود خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، از این پس کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و مشکلات و سوالات ایشان را بررسی کنند.

مشترکین شاتل موبایل برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی مشتریان این اپراتور، علاوه بر روش مذکور می‌توانند از طریق سایر روش‌های ارتباطی متنوع نظیر شماره‌گیری ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، گفتگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت، ارسال ایمیل به آدرس CS@shatelmobile.ir، تکمیل فرم مربوطه در صفحه تماس با ما، تکمیل فرم «صدای مشتری» در پایین صفحات وب‌سایت و مدیریت حساب اینترنتی و همچنین طرح سوالات خود از طریق حساب‌های رسمی شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تأسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه" (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری "شاتل موبایل" شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ در سراسر کشور ارائه می‌کند.

انتهای پیام