• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98063115243
  • خبرنگار : 30054

چگونه با تولید محتوای جذاب رقبا را کنار بزنیم؟

رپرتاز

به‌طور حتم شما هم در عصر دیجیتال مارکتینگ از تولید محتوای آنلاین برای گسترش کسب‌وکار خودتان استفاده می‌کنید. کتاب‌های الکترونیکی، مطالعات موردی، پست‌های وبلاگ و هر گونه اطلاعات دیگری که در وب‌سایت شرکت خودتان منتشر می‌کنید، نیز در راستای استراتژی تولید محتوا برای موفقیت در بازاریابی محتوایی طی مسیر می‌کند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

کارشناسان بازاریابی و سئو از اهمیت انتشار محتوای اطلاع‌رسان روی وب‌سایت به‌خوبی آگاه هستند چون کمترین مزیت آن این است که به مخاطبان شما ثابت می‌کند در حرفه خودتان ماهر و کارکشته هستید. اگر بخواهیم قدری تخصصی‌تر حرف بزنیم، باید گفت تولید محتوای بیشتر برابر است با لینک‌های بیشتر و این کار می‌تواند سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بالا بیاورد.

کارشناسان بازاریابی سال‌های سال است که به اهمیت یکپارچه‌سازی وب‌سایت و به قدرت زیاد این امر پی برده‌اند. هر چه باشد، در عصر بازاریابی دیجیتال، وب‌سایت یک شرکت می‌تواند مفیدترین فروشنده باشد. دیگر دوران تماس‌های تلفنی سپری‌ شده است و مشتریان می‌توانند به‌راحتی وب‌سایت شرکت شما را پیدا کنند، با این‌ حال، اگر محتوایی اطلاع‌رسان در وب‌سایت منتشر نکرده باشید، مشتریان نمی‌توانند جواب سؤالات اولیه خود را پیدا کرده و بیشتر با شرکت شما در ارتباط باشند.

اما پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان کاری کرد که مشتریان هدف به‌راحتی شما را پیدا کنند و سایت شما در اولین نتایج جستجو باشد؟ از آن جایی که الگوریتم‌های گوگل به‌طور مرتب تغییر می‌کنند و روزبه‌روز محتوای بیشتری در دنیای اینترنت منتشر می‌شود، وقت آن فرا رسیده که رویکردی متفاوت اتخاذ و محتوایی با تمرکز بر بازاریابی تولید کنید.

یکی از بهترین رویکردها در این زمینه این است که به پست‌های قدیمی‌تر که حدود یک سال از عمرشان می‌گذرد برگردید، آماری که در آن‌ها ارائه‌ شده است را به‌روز کنید، لینک‌های جدیدی اضافه و متنشان را به‌روز کنید. نحوه عملکرد وب‌سایت‌های تجاری به این صورت است که شما اطلاعاتی برای مشتریان بالقوه تهیه می‌کنید، مشتریان نیز به میزان مهارت و خبرگی شما در صنعت خودتان آگاه می‌شود. البته دسترسی به محتوایی که تولید کرده‌اید باید بسیار آسان باشد.

حتی اگر تاکتیک خوبی برای بازاریابی پیداکرده‌اید، بازهم به انتشار مطالب ادامه بدهید و کار را به همین‌جا خاتمه ندهید! مشتریان بالقوه را به سمت وب‌سایت خودتان بکشانید و همیشه جذاب باقی بمانید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی