• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1400012110635
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون آموزش مجلس

 احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون آموزش مجلس
عکس تزیینی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیارد تومانی، جهت خرید تبلت ویژه دانش آموزان کم برخوردار از سوی مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست تخصصی مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مدیران آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، ضمن تقدیر از مجموعه فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش، گفت: «اعمال مدرک بالاتر فرهنگیان» در بودجه سال جاری و همراهی در تصویب «طرح رتبه‌بندی معلمان»، نمونه‌ای از اقدامات شایسته مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش، است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی با اشاره به دغدغه مندی مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش‌وپرورش، افزود: «اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیارد تومانی جهت خرید تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند به تجهیزات هوشمند آموزشی» و«تخصیص اعتبار جهت تجهیز هنرستان‌ها، سالن‌های ورزشی و پژوهش سراهای دانش‌آموزی»، از دیگر اقدامات مجلس شورای اسلامی در راستای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و این اقدامات را شایسته قدردانی دانست.

احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایسنا، در بازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس از آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ونشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی ، احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در این کمیسیون مطرح شد.

منادی سفیدان در نشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه کمسیون آموزش و تحقیقات شاکله آموزش و پرورشی خوبی دارد و به جد پیگیر مشکلات این دستگاه هستند چرا که اعتقاد ما بر این است که فرهنگیان اساس رشد و توسعه کشور هستند گفت: در بودجه ۱۴۰۰ اتفاقات بسیار خوبی افتاد، پیگیری ما در باب حل مدرک دوم و رتبه بندی فرهنگیان نیز منجر به کسب نتیجه های خوبی شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین ابزاری که موجب توسعه هر کشوری خواهد شد،قانون است اظهارکرد: رتبه بندی معلمین باید یک قانون خوب و با کیفیتی داشته باشد تا جایگاه هر معلم مشخص گردد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قانون برنامه ۵ ساله ششم پیش بینی شده است که ۵۰ درصد دانش آموزان آموزش و پرورش باید دارای مهارت باشند که تا کنون طبق آمار بدست آمده ۴۳ درصد دانش‌آموزان دارای مهارت هستند افزود: احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون مطرح شده است، انشاالله این مشکل برطرف شود و سوابق افراد ذینفع محسوب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.