• جمعه / ۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401090402190
  • خبرنگار : 71404

کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» برگزار می‌شود

کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» برگزار می‌شود

کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا، تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات عنوان کارگاهی است که در راستای برگزاری دوره‌ی آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای کشور با حضور مهدی مذهبی ـ معاون خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ دوشنبه (۷ آذرماه) برگزار می شود.

این کارگاه به صورت مجازی از ساعت ۹ تا ۱۱ روز دوشنبه به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha