• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401100200606
  • خبرنگار : 50469

امام جمعه موقت ایلام:

دشمن از پیوند مردم و رهبری هراس دارد/ باید ثمره حذف ارز ترجیحی به سفره مردم می‌رسید

دشمن از پیوند مردم و رهبری هراس دارد/ باید ثمره حذف ارز ترجیحی به سفره مردم می‌رسید

ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام گفت: موفقیت‌های ایران اسلامی مدیون پیوند مردم و ولایت است و دشمن از این نکته بسیار هراس دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین "وعد مرادبیگی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در ورود هوشمندانه به مسائل اظهار کرد:  این رهبر عزیز، رهبر تمام مظلومان عالم است و افتخار می‌کنیم وقتی سیاست مداران کهنه کار جهان برای وی احترام ویژه قائل هستند.


وی با طرح این سوال که چرا در اغتشاشات اخیر شعار نویسی‌هایی علیه ولایت بود؟ ادامه داد:  چون تمام افتخارات این ملت از آن ولایت و امامین انقلاب بوده  و  جهش علمی، جهش سیاسی، پیشرفت‌هایی نظامی، بصیرت افزایی و وحدت  مردم حول محور ولایت است.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواهند افتخارات امروز ملت به نام رهبری باشد  و می‌خواهند بین مردم و رهبری فاصله بیندازند، تصریح کرد: اینکه مردم از بعضی چیزها ناراضی‌اند کاملا درست است، ولی دولت مردمی آقای رئیسی توانسته کارها و خدمات خوبی را انجام دهد و در حوزه سلامت و کرونا که به خوبی عمل کردند، به طوری که تزریق واکسن روزانه به چند میلیون رسید.


مرادبیگی با بیان اینکه دولت در بخش کشاورزی به موفقیت‌هایی رسیده برای مثال توانست در بحث گندم خود کفا شود، به کارهای دولت در حوزه  دیپلماسی اشاره کرد و ادامه داد:  دولت در حوزه صادرات نیز با موفقیت‌هایی همراه بوده است. تعداد زیادی از کارخانه‌های تعطیل شروع به فعالیت کردند. اما مردم از چند چیز گله‌مند هستند که یکی از آن‌ها گرانی و آشفتگی بازار است. حذف ارز ترجیحی کار خوب دولت بود که باید ثمره آن به سفره مردم می‌رسید. با کسانی که از جنس دولت نیستند نمی‌توان همکاری کرد.


مراد بیگی به سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند مشکل مردم اقتصادی است. باید در بحث اشتغال و ازدواج جوانان کارهای بیش‌تری انجام داده شود.


وی با گرامیداشت سالروز تاسیس ثبت احوال به کاهش جمعیت اشاره کرد و گفت: فرزند آوری یکی از اولویت‌ها باید باشد. انتخاب اسم خوب و مذهبی نیز یکی دیگر از کارهایی است که خانواده‌ها باید به آن توجه کنند.


مرادبیگی به تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی اشاره کرد و گفت: این عزیزان با گذشت سال‌ها توانسته‌اند امنیت این بخش را به خوبی حفظ کنند و بالاترین نمره را در کار خود کسب کنند. 


امام جمعه موقت ایلام با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر پاک شهدا در آن روز گفت: ولایت مداری و در مسیر ولی حرکت کردن پیام ایام فاطمیه است دلیل حسایت دشمن نسبت به مردم ایران این است که مردم ولایت مدار ایران پشت سر امامین انقلاب حرکت کردند و در مناسبت‌هایی مانند ۱۳آبان وتشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند و اقتدار و عزیز بودنشان به خاطر این است که در مسیر رهبری حرکت کرده‌اند و در طول این چهل وچند سال عظمت این نظام و تفکر مقاومت که در منطقه شکل گرفته وآمریکا را الان به ذلت کشانیده   و فتنه ها وآشوب هایی که دشمن ایجاد می‌کند به خاطر قوی بودن ایران  واین که مردم حول محور رهبری حرکت می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha