• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070100718
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی در اردبیل راه‌اندازی شده است

۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی در اردبیل راه‌اندازی شده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی(کلینیک رز) در اردبیل راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در ۱۹ کتابخانه استان نیز شاهد راه‌اندازی این کلینیک بودیم تا مددجویان بیش از پیش با مشاوره و راهنمایی‌های لازم در امور زندگی خود آشنا شوند.

علیرضا حسین‌نژاد اول مهر در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل که با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، همواره در اولویت برنامه و فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد.

وی افزود:‌ تمامی برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل دارای پیوست فرهنگی است که این امر موجب شده است مسیر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت هموارتر شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ارائه خدمات فکری و فرهنگی به خانوار تحت حمایت تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین آنان دارد، گفت: رشد معنوی و تربیت دینی در بین خانوار تحت حمایت به خصوص فرزندان آنها، موجب می‌شود تا آنان آینده روشن‌تری را پیش‌روی خود ببینند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، هنری، فرهنگی و اجرای سرود، از جمله فعالیت‌هایی است که ضمن کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان تحت حمایت، به ارتقای روحیه شادابی و نشاط آنها نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۶ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی(کلینیک رز) در اردبیل راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در ۱۹ کتابخانه استان نیز شاهد راه‌اندازی این کلینیک بودیم تا مددجویان بیش از پیش با مشاوره و راهنمایی‌های لازم در امور زندگی خود آشنا شوند.

حسین‌نژاد اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری نیز ۵۰۰۰ مشاوره به صورت گروهی و انفرادی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است تا آنها بتوانند برای مشکلات خود راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند.

اردبیل جزو بهترین استان‌های کشور در حوزه خدمات فرهنگی است

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون فرهنگی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد استان اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، فعالیت‌های گسترده در عرصه ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت و کسب رتبه‌های برتر در این عرصه مهم، جزو بهترین‌استان‌های کشور در حوزه ارائه خدمات فرهنگی است.

وی اظهار کرد: یکی از خدمات ارزشمند که در سال‌های اخیر شاهد تحول جدی در این حوزه هستیم، خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد است.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان باعث می‌شود تا آنها به شکل ساده‌تری در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل جزو بهترین استان‌های کشور در حوزه ارائه خدمات فکری و فرهنگی به مددجویان است.

وی گفت: کمیته امداد استان اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، فعالیت‌های گسترده در عرصه ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت و به خصوص کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های فرهنگی و هنری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به خانوار تحت حمایت به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha