• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403070604548
  • خبرنگار : 50022

رژیم صهیونسیتی به فروپاشی نزدیک‌تر شده است

رژیم صهیونسیتی به فروپاشی نزدیک‌تر شده است

ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: رژیم صهیونسیتی در باتلاق جنایت‌های خود گرفتار است و با حمله به لبنان خود را به فروپاشی و سقوط نزدیکتر کرده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ششم مهرماه کرج گفت: رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی وقتی در غزه نتوانست به اهداف خیالی خود دست یابد حالا با گسترش جنگ به لبنان به دنبال آن است که جامعه جهانی را همسو کند در حالی که مردم آزادیخواه جهان هرگز جنایت‌های این رژیم را فراموش نخواهند کرد و این رژیم هم با گسترش جنگ فقط خود را به فروپاشی و سقوط نزدیک کرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه جریان مقاومت در اوج آمادگی و اقتدار است، گفت: رژیم صهیونسیتی بعد از جنایت‌های خود نمی‌تواند برای نجات خود راهبرد مشخصی اتخاذ کند و حالا حمله به غیر نظامیان را در پیش گرفته در حالیکه نمی‌داند شهادت در فرهنگ مقاومت انسجام و وحدت خلق می‌کند و نتیجه آن هم پیروزی برای جریان مقاومت خواهد بود
 
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه تا محو اسراییل از جهان شعار ما مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا است، افزود: حتی اگر این رژیم کودک کش سلاح‌های خود را بر زمین بگذارد بداند تا فروپاشی و سقوط آنان ما دست از مبارزه و مقاومت بر نخواهیم داشت و برای آن حاضریم جان خود را فدای انقلاب کنیم.
 
وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اینکه نفوذ فرهنگی خطرناکترین نوع نفوذ دشمن محسوب می‌شود، افزود: دشمن در نفوذ فرهنگی به دو صورت نفوذ فردی و جریانی را در پیش گرفته است که در نفوذ فردی، دشمن در جریان مقاومت و اسلام به دنبال جاسوسی و ترور است.
 
وی گفت: در نفوذ جریانی و شبکه سازی به عنوان خطرناکترین توطئه، دشمن با انتخاب یک فرد غیر انقلابی در کنار مسئولان به دنبال تغییر در تصمیمات و تفکر مسئولان است تا به وسیله تفکر ناکارآمدی و اینکه نمی‌توانیم آرمان‌ها و باورهای نخبگان و متخصصان کشور را تغییر دهند و تصمیماتی باب دل آن‌ها ایجاد شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان شناسایی جریان غیر انقلابی در کشور را از مهمترین و واجب‌ترین اقدام دلسوزان کشور دانست و گفت: جریان غیر انقلابی در اوج قله غرب گرایی به سر می‌برند و اعتقادی به دین و اسلام ندارند و بیشتر انقلابی نمایی را به انقلابی گرایی ترجیح می‌دهند.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha