• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403070604582
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار کاویانی: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام را برای دشمن ناآرام کرده‌اند

دریادار کاویانی: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام را برای دشمن ناآرام کرده‌اند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در اولین اجلاسیه شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران گفت: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام و پهنه آبی جهان را برای دشمن ناآرام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران، اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان مازندران با حضور امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین نیروی دریایی و حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، مسئولان ارشد لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهداء در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر دریادار کاویانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی جهانی شده و پیام امامین انقلاب و شهدا در جهان طنین انداز و صادر شده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه استکباری نظم سلطه را به لرزه در آورده و پیام امام راحل جهان گیر شده‌ است، گفت: جنگ‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی مانع از صدور انقلاب نشد.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نیروی دریایی ارتش، گفت: دریادلان ایران اسلامی اقیانوس آرام و پهنه آبی جهان را برای دشمن ناآرام کرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تضعیف قدرت نظامی آمریکا و استکبار جهانی، افزود: ایران اسلامی تمام مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد؛ اقتدار و عزت ایران اسلامی از نظر قدرت نمایی در منطقه و جهان می‌درخشد.

حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی نیز با بیان اینکه امام راحل برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کردند، اظهار کرد: در دنیایی که غرب و شرق به دنبال از بین بردن معارف دین و کنار زدن قرآن بودند، امام راحل با قیام خود انقلاب اسلامی را رقم زد.

استان مازندران بیش از سه هزار و ۳۰۰ شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کرده و این اجلاسیه در قالب کنگره بزرگ ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام مازندران برپا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha