• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806249
  • خبرنگار : 71234

موسوی: چنانچه باز هم در انتقام دشمنان تعلل کنیم باید منتظر اتفاقات ناگوارتری باشیم

موسوی: چنانچه باز هم در انتقام دشمنان تعلل کنیم باید منتظر اتفاقات ناگوارتری باشیم

نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: به صراحت هشدار می‌دهم چنانچه باز هم در انتقام دشمنان اسلام و مسلمین تعلل کنیم باید خدای نکرده منتظر اتفاقات ناگوار و سخت‌تری باشیم.

به گزارش ایسنا،  سید موسی موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: باند تبهکار، خون آشام و وحشی صهیونیستی در حالی به این عملیات جنایتکارانه دست زد که دستور شلیک از قلب نیویورک صادر شد و هر روز شاهدیم با پیشرفته‌ترین تسلیحات آمریکایی زنان و کودکان بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شوند. عجیب آن است با وجود این شرایط، هنوز عده‌ای خوش باور تصور می‌کنند با این دشمنان قسم خورده می‌توان صلح و سازش کرد.

وی تاکید کرد: هرچند تجربه نشان داده درخت تنومند جبهه مقاومت بسیار مستحکم‌تر از آن است که شهادت فرماندهان در آن خللی ایجاد کند. به فضل الهی تا ریشه کردن غده سرطانی، آزادگان جهان سر از پای نخواهند نشست. با این حال باید پاسخی برای این سوال مهم یافت که چرا سگ هار صهیونیستی هر روز جلوتر آمده و وقیحانه و گستاخانه فرماندهان ارشد جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند.

موسوی ادامه داد: اگر انتقام خون پاک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آنگونه که شایسته بود گرفته می‌شد و سران این رژیم منحوس هدف قرار می‌گرفتند دشمن به خود اجازه می‌داد جوخه ترور را ادامه دهد؟ رهبر حکیم انقلاب اسلامی که همان ایام دستور انتقام سخت را صادر فرمودند پس از حمله موشکی پاسداران رشید اسلام به پایگاه عین الاسد، از این اقدام عزیزان ما در نیروهای مسلح تشکر کردند و آن روز را یوم الله نامیدند اما فرمودند این تنها یک سیلی بود. منطق عقلانی و قرآنی هم به ما می‌گوید انتقام باید همسطح باشد تا نقش بازدارندگی ایفا کند. اما متاسفانه انتقام سخت از خون حاج قاسم در چرخه روزگار به ورطه فراموشی سپرده شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن ها در گام بعد، میهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را در قلب ام القرای جهان اسلام مورد هدف قرار دادند؛ این بار هم فرمانده کل قوا در پیام معنادار خود از کلمه خونخواهی استفاده کرده و ضمن تاکید بر ضرورت مجازات رژیم صهیونیستی، فرمودند که ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد، خونخواهی شهید هنیه را وظیفه خود می دانیم، اما مجددا برخی سیاسیون تشکیک کرده و بهانه آورده و می آورند که نباید در تله جنگ بیفتیم. عجیب اینکه صحنه روشن مبارزه را نمی‌بینند و در حالی از تله جنگ سخن می‌گویند که ما درست در وسط جنگ هستیم و دشمن از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است.

وی افزود: رهبر مجاهد، مجتهد و فاضل ما که خود مفسر قرآن است، بار دیگر هشدار داده و با تاسی از آیات کلام الله مجید؛ فرمودند عقب نشینی، غضب الهی را به دنبال خواهد داشت اما باز هم تعلل کردیم و در نتیجه دشمن خبیث صهیونیستی که آستانه تحمل ما را سنجیده بود، پله پله از خطوط قرمز عبور و این بار دبیرکل حزب‌الله لبنان را مورد هدف قرار داد. امروز باید به صراحت هشدار دهم چنانچه باز هم در انتقام دشمنان اسلام و مسلمین تعلل کنیم باید خدای نکرده منتظر اتفاقات ناگوار و سخت تری باشیم.

وی بیان کرد: معادله جنگ بسیار روشن است که نزنیم، می‌خوریم. البته در این بین به بازوان پرتوان غیورمردانمان در نیروهای مسلح و سلحشورانمان در جبهه مقاومت اعتقاد راسخ داشته و تردید نداریم که جبهه حق پیروز نهایی میدان خواهد بود و دشمن صهیونیستی ضربه سخت و بازدارنده را از سوی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha