• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070806300
  • خبرنگار : 71616

رونمایی از دو محصول جدید اکستریم/ TXL و LX در بازار ایران

رونمایی از دو محصول جدید اکستریم/ TXL و LX در بازار ایران

طی برنامه‌ای گروه خودروسازی مدیران‌خودرو از دو محصول جدی برند نوظهور اکستریم رونمایی کرد؛ اکستریم TXL به عنوان یک خودروی چند منظوره است که با موتوری قدرتمند وار بازار ایران می‌شود؛ اکستریم LX هم دیگر کراس‌اور جدید این شرکت است که با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، برند اکستریم که به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی مدیران‌خودرو فعالیت می‌کند، شب گذشته (شنبه شب) پس از عرضه‌ی خودروی  VX در بهمن ماه سال گذشته  دو محصول جدید اکستریم TXL  و LX  را رونمایی و به بازار خودوری ایران معرفی کرد.

خودروی XTRIM TXL با طراحی جدید و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به عنوان یک خودروی چندمنظوره وارد بازار ایران خواهد شد؛ این خودرو از موتور قدرتمند و سیستم انتقال نیروی هوشمند بهره‌گیری می‌گیرد.

از جمله امکانات داخلی این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته و صندلی‌های با قابلیت تنظیم هوشمند اشاره کرد. از منظر ایمنی نیز، تی‌ایکس‌ال با استفاده از سیستم‌های کمکی همچون ترمز اضطراری و حسگرهای هوشمند، استانداردهای بالا برای حفاظت از سرنشینان را تضمین می‌کند.

موتور این خودرو توربوشارژ با توان و گشتاور بالا طراحی شده تا ترکیبی از قدرت و کارایی را ارائه دهد؛ موتور TXL دارای سیستم تزریق سوخت مستقیم است که نه‌تنها به بهبود عملکرد و شتاب خودرو کمک می‌کند، بلکه مصرف سوخت بهینه‌تری را نیز فراهم می‌آورد. این موتور به لطف تکنولوژی‌های جدید، در عین ارائه قدرت بالا، سطح آلایندگی کمتری دارد و با استانداردهای زیست‌محیطی نیز سازگار است. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای که در این موتور تعبیه شده است، دما را در شرایط رانندگی سخت کنترل می‌کند تا عملکرد پیوسته و مطمئن را پشتیبانی کند.

رونمایی از دو محصول جدید اکستریم/ TXL و LX در بازار ایران

دیگر محصول جدید رونمایی شده برند اکستریم، خودروی اکستریم LX  است که با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ( ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰نیوتن متر گشتاور) به عنوان یک خودروی پرشتاب و قدرت، عرضه می‌شود. 

باتوجه به قدرت این خودرو، رانندگی در هر شرایطی، از جاده‌های شهری تا مسیرهای کوهستانی را ممکن ساخته و می‌تواند عملکرد مناسب داشته باشد. این درحالیست که سیستم تعلیق پیشرفته‌ این خودرو، نرمی و راحتی را به خصوص در جاده‌های پیچ و خم‌دار نشان خواهد داد.

رونمایی از دو محصول جدید اکستریم/ TXL و LX در بازار ایران

رونمایی از دو محصول جدید اکستریم/ TXL و LX در بازار ایران

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha