• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070806417
  • خبرنگار : 30058

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ترور سیدحسن نصرالله را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ترور سیدحسن نصرالله را محکوم کردند

ایسنا/اردبیل مراسم بزرگداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله(ره) و شهدای مظلوم اخیر لبنان و تجمع اعتراضی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۸ مهر در مراسم بزرگداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله(ره) و شهدای مظلوم اخیر لبنان و تجمع اعتراضی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رمز ماندگاری انسان‌های بزرگ در تاریخ بشر، پیروی از مکتب امام حسین(ع) و پایمردی و استمرار در این راه است.

وی افزود: اگرچه این مسیر به حذف پیروان و دلدادگان آن امام همام منجر شود، مکتب متعالی آن حضرت همچنان ادامه خواهد یافت و پیروان و علاقمندانش در هر شرایطی ماندگار خواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: به یک تعبیر، باید اذعان کنیم که عدالت ایجاب می‌کند آزادمردی همچون سید مقاومت بعد از ۳۰ سال مجاهدت به مرگ عادی نمیرد بلکه شایسته است مثل اربابش امام حسین(ع) به درجه شهادت برسد و نشان افتخار همچون ستاره‌ای بر سینه‌اش تا قیام قیامت بدرخشد.

وی گفت: هرگز در راه حق، گمراهی وجود ندارد و امروز با تاسی به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک به اسلام و مسلمین برای ما فرض و وظیفه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: کمک فعلی ما همین حضور و فریاد و همراهی با جبهه مقاومت است و باید بدانیم پیام دادن مسئولان رده بالای کشور برای ابزار همدردی و حمایت از جبهه مقاومت خوب است، اما وظیفه اصلی مسئولان عمل به آن رهنمود رهبری است.

وی اضافه کرد: باید همصدا پشتیبان رهبرمان باشیم تا انتقام خون سید مقاومت و سایر خون‌های ریخته شده در مسیر مقاومت و پایمردی، با اتکا به خدا گرفته شود.

گفتنی است، در ادامه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با سر دادن شعارهایی همچون"صهیون جنایت می‌کند بایدن حمایت می‌کند"، "مرگ بر اسرائیل" ، مرگ بر آمریکا" جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، همراهان او و سایر شهدای لبنان و غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha