• شنبه / ۱ دی ۱۳۸۶ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8610-13591.65786
  • خبرنگار : 71060

فيلمي براي گيشه و سرگرمي، تماشاگران از "توفيق اجباري" گفتند

"توفيق اجباري" آخرين ساخته‌ي محمد حسين لطيفي اين روزها عنوان پرفروشترين فيلم را دارد، فيلمي كه اتفاقا برخي تماشاگران آن بر گيشه‌ي بودن آن تاكيد دارند.

آقاي 23 ساله – ديپلم در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي ايسنا فيلم "توفيق اجباري" را فيلمي خوبي دانست و گفت: بازي عطاران عالي بود و همه مسائل فني به خوبي در آن رعايت شده بود.

آقاي – 37 ساله – ليسانس حقوق نيز فيلم "توفيق اجباري" را فيلم كمدي‌اي دانست كه مسائل و معضلات اجتماعي را در قالب طنز به تصوير كشيده است.

اين تماشاگر در عين حال معتقد است: اين فيلم به نوعي كار وكلاي خانم را زيرسوال برد و از آن‌ها تصويري مردستيز ارايه كرده است.

خانمي 37 ساله – ديپلم كه از پرداخت فيلم خيلي راضي نيست و گفت: كارگردان فيلم، اين فيلم را نيز همچون ساير آثارش بر ضد خانم‌ها ساخته است.

خانمي 28 ساله – فوق‌ليسانس مهندسي هم توفيق اجباري را فيلم سرگرم‌كننده‌ي دانست و گفت: از آن‌جايي كه داستان براساس زندگي عامه مردم نبود و مردم كم‌تر آن را تجربه كردند، فيلمي سرگرم‌كننده بود.

پسري 21 ساله – دانشجوي مديريت بازرگاني با بيان اينكه فيلم آموزنده‌ي بود، ادامه داد: بازي‌ها، كارگرداني و موضوع فيلم‌نامه خيلي خوب بود.

پسري 28 ساله هم فيلم را فيلمي خوب اما گيشه‌اي معرفي كرد.

دختري 27 ساله – معتقد است: داستان و مضمون آن تناسب چنداني با هم ندارند، اما به خوبي نشان مي‌دهد.

همچنين، اين فيلم كمدي نشان مي‌دهد كه چگونه در زندگي يك بازيگر سينما خلل ايجاد مي‌شود.

خانمي 22 ساله – فوق‌ديپلم هم كه بر بازي خوب بازيگران تاكيد دارد، معتقد است: حالت طنز و جدي فيلم به خوبي در كنار هم قرار گرفته است.

خانمي 21 ساله دانشجوي نيز كارهاي تلويزيوني لطيفي را نسبت به "توفيق اجباري" بهتر و قوي‌تر دانست و معتقد است: هدف اين فيلم بيشتر گيشه‌ بوده است.

و در عين حال مطرح كرد: سوژه‌ها و موضوعات متعددي براي فيلم‌سازي وجود دارند و مي‌توان فيلم‌هاي خيلي مهم‌تري ساخت.

گفتني است:«توفيق اجباري» داستان بازيگري با نام رضا گلزار است که از همسر خود جدا شده است. رضا و همسرش يکديگر را دوست دارند اما برخي ارتباطات رضا باعث بدبيني همسر سابقش از او مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha