• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070503661
  • خبرنگار : 30054

چگونه محصول یا خدماتم را بفروشم؟

چگونه محصول یا خدماتم را بفروشم؟

شروع تجارت به این معنا است که برای محصولات و سرویس های خود بسیار مشتاق هستید و آرزوها دارید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سایت حمیدرضا بشیری، فروش آن ها نیاز به یک سری مهارت ها دارد. شاید توصیه های قدیمی و همیشگی، کار شما را راه نیندازند. شما مطمئنا نیاز به توصیه ها و راهنمایی های ویژه تری دارید.

این کاری است که از کتاب بازاریابی و فروش شخصی مانند حمیدرضا بشیری در وب سایت این کتاب با مقدمه ای از پروفسور علیرضا آزمندیان می باشد.

در مقامِ استادی که سال‌ها مشغول تدریسم و مباحثی مختلف، از قبیل برندسازی، فن بیان و سخنرانی، رهبری و تکنولوژی فکر، را طی چند دهه به میلیون‌ها نفر در سراسر ایران و جهان آموزش داده‌ام و از طریق سخنرانی‌ و کتاب‌هایی که نوشته‌ام همواره موضوع کسب ‌و کار مشغولیت ذهنی‌ام بوده، مغازه‌دار پول‌دار، مغازه‌دار بی‌پول را  یکی از کتابهای ارزشمند که در این زمینه در ایران نگارش شده است می‌دانم که راهکارهای آن می‌تواند در حوزۀ فروش و کسب‌ و کار نکات ارزشمندی را به شما بیاموزد. 

آقای حمیدرضا بشیری، نویسندۀ این کتاب، یکی از دانشجویان موفق اینجانب در کلاس های دوره نخبگان نوبل در سال۹۷بوده است.

دکترعلیرضا آزمندیان

در این کتاب چه می آموزید؟

. راهکارها و رازهای فروشِ بیشتر.

. تکنیک های جذب مشتری.

. راهکارهای ایجاد انگیزه در مشتریان و خودتان، برای خرید و فروش بیشتر.

. راهکارهایی برای افزایش اعتمادبه‌نفس در برابر مشتری.

. روشهای نوین مدیریت زمان مخصوص فروشنده ها و مدیران کسب و کار.

. آشنایی با  تجهیزات تجارت الکترونیک برای فروشِ بیشتر.

. تکنولوژی فروش را خواهید شناخت که می‌توانید با آن‌ها فروشتان را چندبرابر کنید.

www.hamidrezabashiri.com به دست می آورید. در این کتاب می توانید از مشخص کردن موقعیت محصولات و سرویس ها تا قیمت گذاری و نحوه بازاریابی را یاد بگیرید که به این وسیله می توانید مشتریان بیشتری را جذب تجارت خود کنید.

این گونه کتاب ها، بایدها و نبایدهایی را برای تان شرح می دهند که شاید برای فهمیدن آن ها نیاز داشته باشید خود به تنهایی سال های سال را به آزمون و خطا بگذرانید و شکست های متعددی را متحمل شوید.

کتاب آموزش فروش

خوب چگونه باید محصول و سرویس های خود را بازاریابی کنید تا روز به روز شاهد رشد و ترقی میزان مشتریان خود باشید؟

برای آموزش فروش به مجموعه خودتان به همین لینک مراجعه نمائید یا با شماره های تماس همین وب سایت تماس بگیرید.

۱.داستانی درباره محصول و سرویس های خود بگویید

بسیاری از فروشندگان در دام "فروش محصولات، نه تجربه کردن آن" می افتند. به یاد داشته باشید که هیچ کس محصول شما را نمی خواهد. در واقع هیچ کس هیچ محصولی را نمی خواهد. شما باید آن ها را مجاب کنید که استفاده از محصولات شما مشکلات شان را حل می کند.

۲. کاری کنید که رقیبان تان انجام نمی دهند

شما باید برای پیشرفت هر روزه تجارت خود، چیزهای جدیدی یاد بگیرید. نویسنده یکی از بهترین کتاب های بازاریابی و فروش، آقای حمیدرضا بشیری، به شما می گوید که چگونه باید در برابر شکست ها ایستادگی کنید و تاب و تحمل آن را داشته باشید.

در این کتاب یاد می گیرید چگونه از رقیبان خود به نفع تجارت و کسب و کارتان استفاده کنید و متوجه می شوید که چه کارهایی را باید انجام دهید و به چه کارهایی حتی نباید فکر کنید. شما نیاز به توصیه های حرفه ای و تخصصی دارید تا دریابید که برای برجسته دیده شدن میان رقیبان خود باید چه قدم هایی بردارید و نیاز دارید چه اقداماتی بکنید.

۳. برای مشتریان کنونی خود بازاریابی کنید

یادتان باشد که شما نیاز ندارید تا مخاطبین جدیدی را پیدا کنید تا فروش محصولات و سرویس های خود را بیشتر کنید. شما باید یاد بگیرید چگونه در میان طرفداران و مشتریان کنونی خود، احساس نیاز به محصول و سرویس های تان را برانگیزید. شما باید آموزش ببیند که چگونه می توانید مشتریان تان را راضی کنید که شما بهترین انتخاب برای مشکل آن ها می باشید.

۴. به مشتریان خود قولی بدهید که می توانید روی آن بایستید

در کتاب بازاریابی و فروش حمید رضا بشیری به خوبی توضیح داده شده است که چگونه سر قول بایستید و یا اصلا چه قولی به مشتریان خود بدهید که بتوانید از پس آن بر بیاید. یادتان باشد بدقولی یک فروشنده، به معنای از دست رفتن اعتماد و اعتبار او می باشد.

روش های بازاریابی محصول و سرویس های یک تجارت فراتر از مواردی است که در بالا بیان کردیم، اما این ۴ مورد یکی از اصلی ترین مبانی پایه برای افزایش میزان فروش تجارت و شرکت تان می باشد.

می توانید کتاب بازاریابی و فروش آقای حمیدرضا بشیری را در وب سایت www.hamidrezabashiri.com به راحتی دریافت کنید و با کمک آن جوانب یک بازاریابی موفق را بشناسید و همیشه آگاهی های خود را در این زمینه تکمیل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی