• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401121409797
  • خبرنگار : 71516

خالد مشعل: تنش در ماه رمضان به دلیل تجاوزات اشغالگران بیشتر می‌شود

خالد مشعل: تنش در ماه رمضان به دلیل تجاوزات اشغالگران بیشتر می‌شود

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد که وضعیت اراضی فلسطینی به دلیل ادامه تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ماه رمضان بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج گفت: دولت جنایتکار بنیامین نتانیاهو سه عنوان را در دستور کار خود دارد که عنوان نخست آن قطعی کردن جنگ علیه قدس، مسجد الاقصی و کرانه باختری است. صلح بدون مقاومت محقق نخواهد شد و بدون قدرتی که بتواند از آن محافظت کند، دوام نخواهد آورد.

وی گفت: فلسطینی‌ها باید در میدان جنگ متحد شوند همانطور که مقاومت در نابلس، جنین، غزه و دیگر مناطق متحد است. تنش و خشونت در اراضی فلسطینی در ماه رمضان به دلیل ادامه تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد. ملت فلسطین می‌دانند که تنها با مقاومت می‌توانند وطن خود را پس بگیرند.

خالد مشعل درباره عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی برای کشورهای عربی که روابط سیاسی با آن دارند جز ویرانی و خرابی چیزی نداشته است. عادی سازی روابط با اسرائیل به تاریخ، زمان حاضر و جایگاه امت عربی و امنیت ملی ملت‌های منطقه آسیب می‌رساند و هدف آن تخریب کشورهای عربی است. عادی‌سازی روابط خنجری در پشت ملت فلسطین است.

وی گفت: نصیحت من به امت عربی این است که اختلافات خود را کنار بگذاریم. ما یک امت واحد هستیم و باید اختلافاتمان را در چارچوب مذاکره و برادری حل کنیم. نزاع اصلی باید با اشغالگران و استعمارگران باشد و امت عربی و اسلامی باید مجددا متحد شود. همکاری و هماهنگی و حل بحران‌ها با روش‌های عاقلانه بدون مداخله دشمنان مهم است.

مشعل گفت: حماس هیچ‌گاه در امور هیچ کشوری مداخله نکرده و نخواهد کرد. ما از حکام منطقه می‌خواهیم با ملت‌هایشان به خوبی برخورد کنند تا آنها پشتیبان و حامی و یاورشان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۴

شاید به حول و قوۀ الهی این ماه رمضان و "روز قدس"سالی باشد که آخرین نبرد محورمقاومت با نیروهای مقاومت و حزب الله باشد و انشاءالله قدس شریف رهاسازی و درآن نماز وحدت ادیان خوانده شود.....از آنجا که خداوند دشمنان اسلام رااز احمقها قرار داده رژیم جعلی اسقاطیل و صهیونیستهای غاصب این آرزو را دارند سرعت می بخشند تا وعدۀ خداوند در قرآن تحقق پیدا کند"فان حزب الله هم الغالبون"

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۰۹:۲۹

خالدمشعل عزیز: شاید ارادۀ خداوند براین امراستوار شده که این ماه رمضان آخرین سال اشغالگری رژیم اسقاطیل باشد و این سخن را تسریع کنندکه:"شماسران رژیم اسقاطیل 25سال آینده را نخواهید دید" و یا با دستان خود کمک به تحقق وعدۀ الهی در کتاب الله کریم کنند که:"فان حزب الله هم الغالبون"از آنجا که دشمنان مسلمین از احمقهای درجه یک هستند تمام اینها می تواند نویدبخش رهاسازی و آزادی کانون ادیان جهان یعنی قدس شریف باشد..........