• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96060703837
  • منبع : نمایندگی مازندران

تجهیز پژوهش‌سرای تنکابن بستری برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در مازندران

تجهیز پژوهش‌سرای تنکابن بستری برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در مازندران

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بیان این‌که 70 درصد از اعتبار تجهیز پژوهش‌سرای تنکابن از سوی معاونت علمی تامین می‌شود، گفت: تجهیز پژوهش‌سرای تنکابن بستری برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در استان است.

به گزارش ایسنا، علی وطنی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن اظهار کرد: در مراحل به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی خون‌های پاکی بر زمین ریخته شد تا نهال انقلاب اکنون به درختی تناور تبدیل شود و اکنون این امانت به زمان باردهی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه غرب مازندران ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: نجابت مردم مازندران به محرومیت این استان افزوده است.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بحث محیط زیست را چالش نخست مازندران دانست و اشاره کرد: استان مازندران در این حوزه بسیار آسیب‌پذیر بوده و باید بخش‌های خصوصی به این مساله ورود پیدا کنند.

وطنی درباره چالش‌های پیش روی مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف با اشاره به معضل زباله در منطقه، گفت: باید تصمیم‌گیری به سمتی باشد که بتوان از چالش‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کرد و به تهدید تبدیل نشود.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ظرفیت‌هایی مانند گیاهان دارویی، صنایع دستی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی پویا و متنوع در منطقه از نقاط مثبت منطقه غرب استان مازندران است، تاکید کرد: نسل جوان امروز با ادبیات جدید خود و با شعار اقتصاد غیرنفتی و مبارزه با خام فروشی می‌تواند با تکیه بر این قابلیت‌ها موفقیت‌های بسیاری برای اشتغال و کارآفرینی کسب کند.

وی در مورد تجهیز پژوهش‌سرا در تنکابن با توجه به ظرفیت خیَران، تصریح کرد: با کمک اداره آموزش و پرورش تنکابن 30 درصد از پروژه به همت خیَران و 70 درصد نیز از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تامین اعتبار می‌شود تا بستری مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی منطقه فراهم شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که عصر روز دوشنبه برگزار شد، رؤسای دانشگاه‌های تنکابن با تبادل نظر و ارائه مشکلات و موانع، رشد فعالیت‌های دانش‌بنیان و اولویت بخشی در تخصیص اعتبارات به این بخش را خواستار شدند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha