• جمعه / ۲۸ مهر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96072815727
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

گسترش همکاری دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه دامغان

گسترش همکاری دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه دامغان

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین این مرکز و دانشگاه دامغان خبر داد.

به گزارش ایسنا، جواد حدادنیا در این خصوص اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه امکان همکاری‌های مشترک به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی-پژوهشی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد همکاری علمی، فنی، تخصصی و آموزشی بین دو دانشگاه با در نظر گرفتن توان و امکانات طرفین اعم از فناوری موجود، منابع مالی داده‌ها، اطلاعات و نیروی انسانی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

حدادنیا افزود: همکاری در جهت تقویت ارتباطات بین‌المللی دو طرف، همکاری علمی و آموزشی جهت استفاده از دانش‌افزایی و ارتقای سطح آموزش و همکاری در زمینه تبادل استادان مورد نظر جهت استفاده از دانش و تجربیات آن‌ها در زمینه مورد نظر از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری عنوان کرد: همکاری در زمینه اجرای پایان‌نامه دانشجویان به‌ویژه دانشجویان بین‌المللی، تبادل عضو هیات علمی در راستای راه‌اندازی رشته‌های جدید در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه دامغان از دیگر از موارد این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور تبادل نظر هماهنگی و تسریع انجام امور در موارد لازم هریک از طرفین نماینده تام‌الاختیار خود را تعیین کنند و به‌منظور پیش‌برد مفاد تفاهم‌نامه شورایی در سطح مدیران دو دانشگاه تشکیل شود که تعداد مدیران، محدوده اختیارات و شرایط و نحوه تصمیم‌گیری آن‌ها با توافق‌های موردنظر تعیین شود.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: نمایندگان دو دانشگاه مشمول پایش فرایند همکاری دو طرف هستند.

حدادنیا افزود: سهم هر یک از طرفین در اجرای فعالیت‌های بین‌المللی مشترک، نحوه تامین هزینه و بهره‌برداری از نتایج بسته به سطح و سهم همکاری در توافق‌نامه‌های موردی تعیین می‌شود.

وی اظهار کرد: دو دانشگاه متعهد می‌شوند به ازای استفاده از هر عضو هیات علمی یکدیگر، در راه‌اندازی یک رشته متقابلا بنا به درخواست، یک عضو هیات علمی در همان مقطع در اختیار طرف مقابل قرار دهند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مدت این تفاهم‌نامه دو سال است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات در مفاد آن با توافق طرفین انجام می‌گیرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha