• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111710103
  • خبرنگار : 30054

برگزاری ورکشاپ (AR) در مدرسه اینورس

برگزاری ورکشاپ (AR) در مدرسه اینورس

ورکشاپ "تولید محتوای سه‌بعدی در واقعیت افزوده (AR)" با حضور وحید منتظری، مدل‌ساز سه‌بعدی، در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مدرسه اینورس، ورکشاپ تولید محتوای سه‌بعدی در واقعیت افزوده (AR) در مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، برگزار شد و نکات و اصول لازم برای به‌کارگیری مدل ساخته شده در محیط واقعیت افزوده (Augmented Reality)، در حین اجرا، به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

شرکت‌کنندگان این ورکشاپ تنها با دانشی مقدماتی از مدل‌سازی در کارگاه حاضر شدند و امکان مدل‌سازی در نرم‌افزار دلخواه خود را داشتند. در انتهای ورکشاپ هریک از افراد خروجی مورد نظر خود را به گوشی اندروید خود انتقال داده و محتوای تولید شده خود را بصورت واقعیت افزوده مشاهده کردند.

وحید منتظری با اشاره به دلیل انتخاب AR برای موضوع ورکشاپ خود گفت: AR برای من موضوع بسیار جذابی هست و هر کسی که آن را شخصا لمس کرده و حس آن را درک کرده باشد، به تولید چنین نرم‌افزاری به‌صورت شخصی علاقه‌مند می‌شود. ساخت نرم‌افزاری که توانایی نمایش‌دادن خلاقیت‌هایش را داشته باشد. دلیل دیگر ارائه چنین موضوعی کمبود اطلاعات عمومی راجع به این مقوله بوده است.

مدرس این ورکشاپ در ادامه عنوان کرد: AR به دلیل پتانسیل بالایی که دارد، در هر بازاری در نقاط مختلف جهان و حتی در ایران جای خود را باز می‌کند. از نظر من هر شخص یا گروهی که کالایی را تولید می‌کند و یا خدمتی را ارائه می‌دهد، هم برای تبلیغ و هم در جهت پیشبرد بهتر کار خود، امکان استفاده کردن از این مقوله را دارد.

منتظری در انتها در رابطه با محدودیت‌های این بستر بیان کرد: محدودیت‌هایی در رابطه با هر سیستمی که تازه ایجاد می‌شود وجود دارد؛ به عنوان مثال، محدودیت تحریم‌ها و فیلتر بودن وب‌سایت‌هایی حیاتی و مهم که در تولید محتوا و اپلیکیشن از آنها کمک می‌گیریم. یا به عنوان مثالی دیگر، مشکلات تولید محتوا در این حرفه که با توجه به آن که سطح متفاوت افراد و شرکت‌ها و این موضوع آیینه تمام‌نمای AR در جامعه ایران است، ممکن است آثار تولید شده با سطح کیفی پایین، ذهنیت افراد را خراب کرده و سفارش‌دهندگان را بی‌اعتماد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha