• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97030100548
  • خبرنگار : 30054

گزارش دومین برنامه هفته هنرهای دیجیتال اینورس

گزارش دومین برنامه هفته هنرهای دیجیتال اینورس

دومین برنامه هفته هنرهای دیجیتال اینورس با حضور ۳۶ ارائه‌دهنده، با برگزاری ۲۸ برنامه حضوری و ۶ ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مدرسه اینورس، در دومین برنامه هفته هنرهای دیجیتال اینورس موضوعات Graphic Design & Advertisement، Motion Design، VFX & New Media، Sound & Interactive، Illustration، Animation و Game مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه با کلیک بر روی ادامه گزارش، امکان مشاهده گزارش هر روز را در وب‌سایت مدرسه اینورس دارید.

گزارش روز اول هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Graphic Design & Advertisement با حضور رضا بختیاری‌فرد، علی بهمنی، سینا فرهمند، ماکان مهرپویا و محمد مدرس

رضا بختیاری در ابتدای بحث خود، نوع نگرش خود به لوگوتایپ را با عنوان‌کردن تفاوت‌های پروژه‌های تجاری و پروژه‌های فرهنگی، تشریح کرد. وی به‌صورت مختصر به هر دو نوع پروژه اشاره کرده و دیدگاه‌های طراحان گوناگون را مورد بررسی قرار داد. در ادامه، درباره اینکه هریک از طراحان موفق، چگونه به پروسه طراحی رسیده‌اند صحبت کرد و سپس به بررسی لوگو رقبای بزرگ در بازار و ارتباط فرم و فونت آن‌ها) ... ادامه گزارش)

گزارش روز دوم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Motion Design با حضور مجید یوسف‌زاده، مهدی خرمیان، احسان پاریزی، یاسر بختیار و امیر پروا

در ابتدای برنامه، اولین موردی که مطرح شد مسئله چگونگی به‌دست‌آوردن درک درستی از خواسته مشتری و انتظارات او بود. مجید یوسف‌زاده به این مورد اشاره کرد که به‌صورت کلی و معمول، ما با دو نوع مشتری برخورد میکنیم؛ مشتریانی که ایده دارند و مشتریانی که از شما ایده می‌خواهند.

وی در ادامه افزود: سفارش‌دهنده اولین مخاطب ماست. باید او را درست درک کرد و پس از آن به درک مخاطب‌های) ... ادامه گزارش)

گزارش روز سوم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع VFX & New Media با حضور عمید رجبی، مازیار شریفیان و نیما دهقانی

عمید رجبی در ابتدای برنامه گفت: اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، ابتدا بدانید کجا ایستاده‌اید. مسیر خود را به خوبی بشناسید و سپس حرکت کنید.

وی بر این موضوع تاکید داشت که برای شروع فهم رندرینگ ابتدا میبایست درک ریاضیاتی داشته باشیم تا بتوانیم به نتایج با کیفیتی برسیم. وی در ادامه مشکل بزرگ صنعت VFX در ایران را مطرح کرد که یکی از آنها) ... ادامه گزارش(

گزارش روز چهارم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Sound & Interactive با حضور علی پناهی ، هوتن پورزکی، مجید اسماعیلی، سینا شعاعی و آرمان مقدم

علی پناهی (Ali Phi) معتقد است یک هنرمند در هنر تعاملی باید قدرت تخیل بالایی داشته باشد تا تاثیر کار خود را بر روی مخاطب درک کند. از نظر وی زاویه دید مخاطب به هنر تعاملی دو جنبه کلی دارد؛ زاویه دید افرادی که در فضای اثر حضور ‌دارند و زاویه دید کسانی که از بیرون فضا، آن‌ را تماشا می‌کنند. در هنر تعاملی هنرمند می‌بایست بیش از آنکه) ... ادامه گزارش)

گزارش روز پنجم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Illustration با حضور کیوان عسگری، مهناز سلیمان نژاد، دکتر مصطفی دریادار و علی کیانی‌امین

دکتر مصطفی دریادار با مطالعه علوم اعصاب به این نتیجه رسیده که دیوید لینچ توسط تجربه به نتایجی دست یافته که موجب تشدید خلاقیت در او شده است. وی به‌صورتی ساده مثال زد که هرچقدر بر روی قسمتی از مغز زمان بگذاریم و آن قسمت را تمرین دهیم، آن را  قوی‌تر می‌کنیم.

وی افزود: تکنیک Mindfulness همان تقویت ذهن با تمرین است. استفاده از روش‌های دیگر، اشتباهاً باعث) ... ادامه گزارش(
 

گزارش روز ششم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Animation با حضور مهرداد ایسوندی، مانی وطن‌دوست، بابک نکویی، پیام قربانی، شهرزاد اسفرجانی، مریم کشکولی نیا و امین حق‌شناس

مهرداد ایسوندی به مشتاقان ورود به عرصه سرگرمی‌ها توصیه کرد، پورتفولیوی خود را به نحوی ایجاد کنند که بصورت شفاف معرف علاقه شخصی و جهت‌گیری هنرمند در عرصه سرگرمی باشد.

وی به عنوان مثال "طراحی شخصیت برای سریال‌های تلویزیونی" و "طراحی شخصیت برای انیمیشن" را دو مقوله مجزا معرفی کرد و ذکر کرد) ... ادامه گزارش(

 

گزارش روز هفتم هفته هنرهای دیجیتال اینورس، با موضوع Game با حضور آروین گروسی، اسفندیار حاجی اسدالله، رضا هوشنگی، جاوید نجیب‌زاده، حمیدرضا انصاری، حمیدرضا سعیدی و نریمان قاسمی

حمیدرضا سعیدی عنوان کرد: پیرنگ به زنجیره‌ای از رخدادها که کره‌ای را بوجود می‌آورد و قهرمان را درگیر روابط خاص و پیچیدگی‌های خاص می‌کند گفته می‌شود.

از نظر او، طراح روایت باید آشنا به ساخت بازی، اسطوره‌ها، تاریخ و ادبیات باشد. وی می‌بایست برای طراحی جهان بازی با عوارض طبیعی، آب و هوا و اقلیم‌ها آشنا باشد. وقتی می‌خواهد یک کاراکتر را خلق کند، باید) ... ادامه گزارش(


هفته هنرهای دیجیتال اینورس از روز شنبه، ۲۲ اردیبهشت آغاز شد و تا روز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ادامه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha