• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97033014593
  • خبرنگار : 30054

هتریک بیمه، بین دو نیمه؛ کمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

هتریک بیمه، بین دو نیمه؛ کمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی کمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه رونمایی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی بیمه ماهان، این مجموعه به عنوان یک استارت‌آپ و کسب‌وکار نوین علیرغم عمر بسیار کوتاه و جوانی که در این حوزه دارد، به واسطه خدمات متمایز، مشاوره فنی دقیق و همچنین پشتوانه سرمایه‌گذار صاحب نام برند خود یعنی هواپیمایی ماهان توانسته است، جایگاه مطلوب، قابل قبول و رو به رشدی را در حوزه صنعت بیمه و همچنین مشتریان و خریداران خود ایجاد کند؛ این مجموعه در همین راستا همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از کمپین جدید خود با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه رونمایی کرد که با استقبال خارج از انتظار آن روبه‌رو شد.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به منظور تسهیل دسترسی آسان، سریع و مشاره تخصصی در حوزه تامین خدمات بیمه همچنین ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش برای مشتریان خود و در نتیجه ایجاد آرامش خیال و توسعه فرهنگ خرید آنلاین بیمه ایجاد شده که علیرغم جوانی خود با استقبال چشمگیری از سوی مشتریان این حوزه مواجه شد.

سهراب صیدگر مدیر مارکتینگ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان درخصوص دلیل استقبال از بیمه ماهان گفت: اصولا لازمه بازاریابی آنلاین در حوزه خدمات علی‌الخصوص بیمه، توجه به نیاز واقعی مشتریان، پوشش ریسک‌ها، پشتیبانی و مشاوره فنی در هنگام ارائه درخواست مشتریان است. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در همین راستا با دارا بودن تیم فنی مشاوران متخصص بیمه‌ای خود، درگاه و زیرساختی کاملا تخصصی برای مشتریان خود ایجاد کرده که ضمن امکان مقایسه پوشش‌ها و خدمات مورد نیاز خود در شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده این خدمات، رویکرد تجاری خود و مزیت رقابتی خویش را بر حمایت مطلق، پشتیبانی حداکثری و حرکت برای ایجاد آسایش همراه با شعف و در عین حال  حفظ موازین فنی متمرکز کرده که نتیجه این راهبرد را استقبال قابل توجه مشتریان خود می‌دانیم.

‌فروشگاه آنلاین بیمه ماهان دارای تیم بازاریابی و تبلیغاتی جوان و دانش‌محور با ایده‌های ناب است که در آینده نمونه‌های موفق از عملکرد آن ارائه خواهد شد. ایده هتریک بیمه بین دو نیمه یکی از این ایده‌ها است که با توجه به فصل داغ رقابت‌های جام جهانی در این تیم متولد، رشد و اجرا شد، هتریک یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات یک بازی فوتبال است و بازیکنی که موفق به زدن سه گل در یک بازی شود را اصطلاحا می‌گویند که هتریک کرده و بر مبنای پکیج محصولات ارائه شده طرح شامل سه محصول پرمخاطب یعنی بیمه‌نامه شخص ثالث اتومبیل، بیمه‌نامه مسافرتی و بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی که خرید هر یک از آنها از درگاه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان صرفا نیازمند ۵ دقیقه زمان بوده و با توجه به زمان استراحت ۱۵ دقیقه‌ای بین دو نیمه بازی، زمان کافی برای خرید بسته هتریکی و ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان وجود دارد.

بیمه ماهان سه بسته ویژه برای این کمپین تدارک دیده است که به ترتیب زیر است.

همزمان با خرید بیمه شخص ثالث اتومبیل از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان هدیه ارزنده ویژه جام جهانی به کلیه بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد. با توجه به آغاز سفرهای تابستانی، بیمه مسافرتی در این جشنواره شامل ۵۰درصد تخفیف  ویژه طرح است. در نهایت هدیه ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به کلیه خریداران بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی است که بر مبنای آن از  ۲۴ خردادماه تا پایان رقابت‌های جام جهانی در صورت خرید این بیمه‌نامه مبلغ حق بیمه تا سقف سرمایه ۵۰۰ میلیون ریال به صورت کامل توسط فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تقبل شده و مشتریان در قالب طرح هتریک بیمه بین دو نیمه می‌توانند منازل مسکونی خود را بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار دهند.

البته مشتریان، همزمان و یا به تنهایی می‌توانند هر یک از این بسته‌ها را تهیه کرده. بسته بیمه آتش‌سوزی کاملا رایگان بوده و کافی است در سایت ثبت‌نام کنید و مشخصات منزل مسکونی خود را وارد کرده تا به مدت یک‌سال منزل خود را بیمه آتش‌سوزی کنید.

صیدگر در ادامه در خصوص برنامه‌های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان و پیش بینی خود از طرح هتریک بیمه بین دو نیمه گفت: ما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان روند توسعه گروه‌های محصولی جدید و شرکای تجاری در زمینه تامین خدمات خود را به عنوان رویکرد میان مدت پیگیری می‌کنیم و قصد داریم علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران درباره افزایش قابلیت دسترسی، به سایر افراد نیز این خدمات را معرفی کنیم.

وی در ادامه افزود: تلاش بیمه ماهان این است که تمامی افرادی که خرید سنتی هم دارند با تجربه خرید اینترنتی بیمه مواجه شوند و این تجربه موفق را با دیگران به اشتراک بگذارند، در خصوص طرح هتریک بیمه بین دو نیمه با توجه به مطالعات و تسهیلات خاص که برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم انتظار استقبال قابل ملاحظه و موفقی داریم و آخرین آمار که به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده است و موید این مطلب بوده در روزهای اول خود مرز چند هزار خریدار را داشته و انتظار داریم این روند با شیب بیشتری افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha