• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97060602849
  • خبرنگار : 71567

اولین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی در دانشگاه علامه

اولین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی در دانشگاه علامه

مراسم اختتامیه اولین مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان در مرکز «آزفا» دانشگاه علامه طباطبائی در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه اولین مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان در مرکز «آزفا» دانشگاه علامه طباطبائی چهارشنبه ۷ شهریورماه در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار می شود.

این مدرسه تابستانی با همکاری و هماهنگی مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه و برای اولین بار پس از افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. در این مدرسه تابستانی، زبان آموزان از ۱۱ کشور چین، آلمان، بلژیک، قزاقستان، روسیه، کره جنوبی، هلند، اسپانیا، عراق، لهستان و ارمنستان شرکت داشتند و به مدت یک ماه از ۹ مرداد تا ۱۰ شهریورماه سال جاری در چهار سطح نوآموز، مقدماتی، پیش میانی و میانی به فراگیری زبان فارسی پرداختند.

علاوه بر دوره‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده  که به مدت ۸۰ ساعت برگزار شد، فوق‌برنامه‌هایی از جمله دوره آشنایی با صنایع‌دستی و خوش‌نویسی خط فارسی، بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر تهران و عزیمت به یک سفر چهار روزه در مسیر جاده ابریشم و بازدید از شهرهای کاشان، اصفهان، نطنز و روستای ابیانه و مکان‌های تاریخی آن نیز انجام شده است.

مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی در آذرماه سال گذشته راه‌اندازی و تأسیس شد و در طی مدت ۹ ماه فعالیت خود با برگزاری ۱۸ دوره آموزشی در راستای دستیابی به اهداف خود فعالیت داشته است و در تابستان سال جاری اولین مدرسه تابستانی را برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم اختتامیه با حضور معاونان دانشگاه، رئیس «آزفا» دانشگاه علامه طباطبایی و با اعطای گواهینامه‌های پایان دوره به فارسی آموزان در محل سالن شورای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha