• پنجشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97102011015
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

‌سرپرست وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به معاون آموزشی تاکید کرد

لزوم بازنگری در آیین‌نامه خصوصی‌سازی رشته‌های پزشکی

لزوم بازنگری در آیین‌نامه خصوصی‌سازی رشته‌های پزشکی

دکتر نمکی، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دکتر لاریجانی، معاون آموزشی این وزارتخانه بر بازنگری آیین‌نامه خصوصی‌سازی رشته‌های پزشکی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا، سرپرست وزارت بهداشت در این نامه با اشاره به مواردی از نارضایتی و شکوائیه نسبت به این آیین‌نامه تاکید کرد، در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و در صورت لزوم نسبت به بازنگری آن اقدام شود.

ساعاتی پیش نیز متن این نامه در فضای مجازی منتشر شده بود.

پیش از این، دی‌ماه سال‌ جاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آیین‌نامه‌ای را ابلاغ کرده بود که طی آن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجازه می‌داد تا دانشگاه علوم پزشکی خصوصی تاسیس کنند، امری که انتقادات متعددی از سوی جمعیت دانشجویی به همراه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۰ ۱۹:۰۱

آقای دکتر نمکی همانگونه که مستحضرید روزبروز وضعیت آموز در دانشگاه های علوم پزشکی بدتر و بدتر می شود به طوریکه استاد و دانشجو بیسوادتر از دیروز هستند. علی ایحال جمعیتی معلوم الحال با طرح تحول آموزش پزشکی برای خودشان کاسبی راه انداخته اند! لطفا دستور دهید در این مورد بررسی های لازم انجام شود و گزارش شفافی از بودجه های آن و اهداف محقق شده به جامعه دانشگاهی ارائه شود!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۰ ۱۹:۰۶

آقای دکتر نمکی همانگونه که مستحضرید روزبروز وضعیت آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی بدتر و بدتر می شود به طوریکه استاد و دانشجو بیسوادتر از دیروز هستند. علی ایحال جمعیتی معلوم الحال با طرح تحول آموزش پزشکی برای خودشان کاسبی راه انداخته اند! لطفا دستور دهید در این مورد بررسی های لازم انجام شود و گزارش شفافی از بودجه های آن و اهداف محقق شده به جامعه دانشگاهی ارائه شود!

avatar
۱۳۹۷-۱۰-۲۶ ۰۷:۵۰

حرص پول ببین چطوری آدم رو به جایی میرسونه که حاضره روز رو شب نشون بده و آسمون رو به زمین بیاره تا منافعش به خطر نیافته. الان یک هفته پزشکایی که ماهی حداقل 100 میلیون الی یک میلیارد درآمد دارن و جون افراد کمترین اهمیتی براشون نداره دارن از جون مردم و نگرانی از مادی گرایی صحبت میکنن. آیا دیدین که جامعه پزشکی تابحال در خصوص مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حرفی زده باشن و معترض باشن؟ جوابش خیر هست. بنابراین به هیچ وجه قابل باور نیست که این جماعت دلسوز مردم باشن و آبی از اینا گرم بشه. ضمنا چشم و گوش مردم از این اشکای تمساح شما پره و الان هر خانواده ای حداقل یه عزیز از دست رفته زیر دست شماها تو بیمارستان و .. داره و حداقل یه جای عضو خودش یا خونوادش دراثر عدم تعهد بخشی از کادر درمان ناقص شده.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۰۰:۲۷

طرح خوبيه به اميد اينكه اجرا بشه براي اينكه تو دورران كنكور شايد خيليا به فكر كارو تحصيل نبوده باشن اما سن كه بالا بره نغيير ميكنه همه چي اما كاش واس پيراپزشكي هم باشع تغذيه و رشته هاي ديگه