• سه‌شنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 97120703448
  • خبرنگار : 71588

اذعان رژیم صهیونیستی به در اختیار داشتن سلاح‌های نامتعارف

اذعان رژیم صهیونیستی به در اختیار داشتن سلاح‌های نامتعارف

یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی علیه حزب‌الله لبنان اذعان کرد که تل‌آویو سلاح‌های نامتعارف در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندپندنت عربی، یک مسئول نظامی اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد که در صورت حمله حزب‌الله به اسرائیل، تل‌آویو از سلاح‌های نامتعارف استفاده می‌کند و به آن واکنش نشان می‌دهد.

این مسئول اسرائیلی همچنین افزود که از اقدام انگلیس درخصوص درج کردن شاخه نظامی و سیاسی حزب‌الله در لیست تروریستی استقبال می‌کند.

وی همچنین مدعی شد: تل‌آویو از نزدیک بر حزب‌الله نظارت دارد و ارتش اسرائیل سلاح‌ها و تجهیزات نامتعارفی برای ضربه وارد کردن بی سابقه و پیش‌بینی نشده به حزب‌الله و نیز زیرساخت‌های لبنان به ویژه در مناطق جنوبی لبنان در اختیار دارد.

این مسئول ماهیت این سلاح‌ها را فاش نکرد.

از سوی دیگر، یک مسئول نظامی اسرائیلی دیگر در سخنانی جنگ‌طلبانه علیه حزب‌الله لبنان گفت: باید ریشه‌های منابع تامین‌کننده مالی "تروریسم" خشکانده شود.

وی همچنین ادعا کرد: دولت لبنان با مشارکت حزب‌الله خودش را در موقعیت بحرانی قرار داده، زیرا که تصمیم انگلیس بر  پشتیبانی مالی دولت لبنان تاثیر خواهد گذاشت.

این مسئول رژیم صهیونیستی گفت: اگر کشورهای اروپایی دیگر هم مانند انگلیس میان شاخه نظامی و سیاسی حزب‌الله تفاوتی قائل نشوند دولت لبنان در یک وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت.

پیشتر، ساجد جاوید، وزیر کشور دولت انگلیس ادعا کرد، دولت این کشور شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را علاوه بر شاخه نظامی آن ممنوع اعلام می‌کند و در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

او در اظهاراتی مدعی شد: حزب‌الله به تلاشهایش برای بی‌ثبات کردن وضعیت شکننده خاورمیانه ادامه می‌دهد و ما دیگر نمی‌توانیم فرقی میان شاخه نظامی آن که قبلا ممنوع اعلام شده، با حزب سیاسی آن قائل شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha