• پنجشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98012912901
  • منبع : نمایندگی گلستان

ارشد نظامی آجا در رژه خدمت در گلستان:

رییس‌جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا همه ایران را متحد کرد

رییس‌جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا همه ایران را متحد کرد

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: به رئیس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا اعلام می‌کنم که حرکت وقیحانه تو علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان در سراسر کشور شده است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در مراسم متمرکز رژه خدمت نیروهای مسلح که در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: امسال به خاطر حادثه‌ای که برای استان گلستان خصوصا شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان پیش آمد، رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، رژه خدمت خواهد بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مرزبانی دست در دست یکدیگر دادند و در مقابل استکبار جهانی همچون سدی آهنی و در برابر مردم خود خدمتگذار هستند.

وی با اشاره به این‌که «نیروهای ارتش از 27 اسفند ماه 97 در مناطق سیل زده حضور داشتند»، گفت: نیروهای امدادی 4 پایگاه امدادی را زیر نظر ستاد بحران در مناطق مختلف ایجاد کردند و در سه حوزه امداد و نجات، راه‌های ارتباطی و لایروبی و مسحکم کردن دیواره رودخانه و ایجاد سیل بندها در اطراف شهرها فعالیت می‌کردند.

وی بیان کرد: ارتش طی این مدت با بکارگیری بیش از 5 هزار نیروی انسانی،‌ 117 خودرو سبک و نیمه سنگین، دو بیمارستان صحرایی، سه خبازخانه صحرایی، دو آشپزخانه صحرایی، دو دستگاه حمام صحرایی، سه فروند بالگرد، 8 دستگاه خودرو توپکش کرایس، 22 فروند قایق، 8 دستگاه نفربر دو زیست، سه دستگاه پاراموتور، 67 نفر غواص و بیش از 20 دستگاه امکانات مهندسی سعی کرد در کنار سایر نیروهای مسلح گوشه ای از آلام و درد مردم را کاهش دهند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان خاطرنشان کرد: به رئیس جمهور به ظاهر دیوانه و احمق آمریکا اعلام می کنم که حرکت وقیحانه تو علیه سپاه باعث اتحاد، یکدلی و هماهنگی همه مسئولان در سراسر کشور شده است. همچنین این اقدام باعث شده تا نیروهای مسلح در کنار هم، مصمم تر در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند و کمک کنند تا عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر و هر چه زودتر فرمان ولی زمان را اجرایی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha