• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98073022234
  • خبرنگار : 30054

جدیدترین گوشی‌های جهان با قیمت مصوب

جدیدترین گوشی‌های جهان با قیمت مصوب

در طی سال‌های گذشته قیمت مناسب و مقرون به صرفه مدل‌های مختلف گوشی هوشمند شیائومی باعث شده تا استقبال مردم از این برند و خرید گوشی شیائومی روند رو به افزایشی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام  نوزده کالا، این برند با هدف عرضه گوشی‌های اقتصادی برای تمام اقشار جامعه شناخته شده و برترین ویژگی محصولات آن ارائه امکانات فوق‌العاده با برچسب قیمتی بسیار پایین در مقایسه با سایر برندهای مطرح است. همین خصلت منحصر به فرد شیائومی باعث شده تا در زمره ۵ تولیدکننده برتر اسمارت فون قرار بگیرد. آمار فروش بالای این محصولات در سراسر جهان نیز تأیید کننده این موضوع است. ایران نیز از قافله جهانی عقب نمانده  و گوشی‌های این برند جای خود را در بازار و در بین کاربران ایرانی باز کرده‌اند.

وب سایت فروشگاهی ۱۹ کالا یکی از معتبرترین مراجع در زمینه فروش گوشی با امکانات خلاقانه و منحصر بفرد چون ابزار مقایسه گوشی، تجربه خرید اینترنتی خاصی را فراهم آورده که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است. قبل از خرید از این وب سایت با استفاده از امکانات متعدد می‌توانید کاملاً از خصوصیات مدل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. در واقع این وب سایت تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و در کنار آن یک منبع اطلاعاتی با ابزارهای متعدد در این زمینه نیز محسوب می‌گردد.

وب‌سایت فروشگاهی ۱۹ کالا این بار در طرح قیمت مصوب گوشی جدیدترین گوشی‌های شیائومی این امکان را برای همه‌ی اقشار جامعه فراهم کرده تا با خیال راحت از نظر هزینه و قیمت، در بین گوشی‌هایی مختلف که از امکانات خاص برخوردارند، مدل مدنظر خود را انتخاب کنند. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

Xiaomi Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 8Pro

Xiaomi Mi A3

Xiaomi Mi 9 Lite

Xiaomi Mi 9T Pro  

نکته دیگر عرضه با گارانتی رسمی ۱۸ ماهه این محصولات است که علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن از پشتیبانی مناسبی هم برخوردار هستند و این خود یک امتیاز ویژه برای خریداران به شمار می‌رود.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha