• چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98113022169
  • خبرنگار : 30054

خانه تکانی قبل از عید و دغدغه خرید بهترین مواد شوینده

خانه تکانی قبل از عید و دغدغه خرید بهترین مواد شوینده

روزهای آخر سال برای خانواده‌ها روزهای شلوغ و پر ترافیکی است و هر چه به آغاز سال جدید نزدیک می‌شویم تب و تاب خانه تکانی و تمیز کردن وسایل منزل هم بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زز زاگرس، هرچند که اگر در طول سال، کم کم و به مرور زمان قسمت‌هایی از منزل را تمیز کنیم، دیگر در روزهای آخر سال دچار استرس و کمبود وقت نمی‌شویم؛ اما معمولاً تنبلی می‌کنیم و همه کارها را به روزهای آخر موکول می‌کنیم.

 داشتن یک برنامه منظم برای تمیز کردن منزل و خرید بهترین مواد شوینده و بهداشتی، کمک شایانی در جهت بالا رفتن سرعت کارها و مرتب کردن همه قسمت‌های خانه خواهد کرد.

در ادامه می‌خواهیم برنامه‌ای ساده برایتان پیشنهاد دهیم تا به آسان‌ترین شکل ممکن قسمت‌های مختلف را تمیز کرده و خانه‌ای مرتب و زیبا برای عید داشته باشید و از طرفی هزینه زیادی هم نکنید.

از آشپزخانه و تمیز کردن ظروف شروع کنید!

از آنجایی که آشپزخانه یکی از بخش‌هایی است که به دلیل پخت و پز و شستشو بیشتر از سایر نقاط منزل کثیف می‌شود، تمیز و مرتب کردن آن نیز کاری پر زحمت و زمان بر است.

ابتدا روی کابینت‌ها و داخل کمدها را مرتب کنید و ظروفی که نیاز به شستشو دارند را داخل ماشین ظرف‌شویی بچینید و بوسیله قرص ماشین ظرفشویی و مواد شوینده مناسب بشویید.

زز زاگرس با تهیه و عرضه انواع ژل، جرم‌گیر و قرص ماشین ظرف‌شویی برند فینیش با قیمت‌های باورنکردنی و ارزان توانسته، راحتی در تمیز کردن آشپزخانه شما را فراهم کند.

همه وسایل و سطوح آشپزخانه مثل گاز، مایکروفر، یخچال، سینک ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی را با دستمال نم‌دار تمیز کنید.

به این نکته توجه کنید که تمیز کردن گاز و فر به این دلیل که انواع روغن سخت و سوخته و خرده‌های مواد غذایی روی اجاق گاز وجود دارد، کمی مشکل است و باید از تمیزکننده‌های مخصوص سطوح آشپزخانه و یا پاک‌کننده‌های چند منظوره مانند اسپری‌های برند پورچوز برای تمیز کردن آن‌ها استفاده کنید.

در نهایت کف آشپزخانه را با جارو، تی، آب و مواد شوینده شستشو دهید.

تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی!

به علت رعایت اصول بهداشتی و تمیزی هرچه بیشتر، این محیط‌ها باید با مواد شوینده خاص شستشو داده شود؛ تمام چیزی که برای شستشوی سطوح حمام و سرویس بهداشتی نیاز دارید استفاده از محصولات ضدعفونی کننده و سفیدکننده است.

با استفاده از فرچه دستشویی و یک جاروی آبگیری و مایعات ضدعفونی کننده و سفیدکننده، سطوح دیوار و کف را تمیز کنید. توجه کنید که برای حفظ سلامت خود هنگام استفاده از این محصولات از ماسک استفاده کنید.

برای تمیز کردن دوش، وان و شیرها از اسپری‌های مخصوص شیرآلات استفاده کنید و به‌وسیله یک اسکاچ نمدار و نرم جرم‌ها و لکه‌ها را به خوبی پاک کنید.

اما آنچه در این شرایط حائز اهمیت است انتخاب یک برند معتبر برای تهیه تمام مواد شوینده سرویس بهداشتی است تا با کمترین زحمت بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

زز زاگرس انواع پاک‌کننده‌های سطوح و ضدعفونی‌کننده‌های اصل و با کیفیت را در سایت خود فراهم کرده تا به راحتی خرید کنید.

مرتب کردن اتاق خواب!

تمیز کردن اتاق خواب، یکی از بخش‌های مهم خانه تکانی است. همان‌طوری که می‌دانید محیط اتاق خواب باید مثل یک خلوتگاه آرام برای استراحت کردن و خوابیدن باشد.

نظم دهی و مرتب کردن کمد لباس اولین کاری است که باید آن را انجام دهید. با اتمام فصل زمستان، لباس‌هایی که برای فصل جدید مناسب هستند را داخل کمد بچینید و لباس‌های قبلی را داخل ساک یا کاور قرار دهید.

سایر کمدهای اتاق را هم بررسی کنید؛ چرا که همیشه وسایلی داخل آن‌ها پیدا می‌شود که غیرقابل استفاده و دور انداختنی هستند.

پس از مرتب کردن کمدها، نوبت به گردگیری می‌رسد. دیوارها، پنجره‌ها، کفپوش ها و سایر وسایل اتاق را گردگیری کنید. اگر دیوارها قابل شستشو هستند، با استفاده از مواد شوینده و یا اسپری‌های پاک کننده، آن‌ها را تمیز کنید.

پرده، رو تختی، ملحفه و وسایلی که نیاز به شستشو دارند را داخل ماشین لباسشویی بریزید و در نهایت کار تمیز کردن اتاق را با جارو کشیدن به اتمام برسانید.

تمیز کردن فرش و موکت‌ها و نظم دادن به چیدمان مبل‌ها

فرش‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون منزل محسوب می‌شوند که تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری دارند. برای شستشوی فرش و موکت باید از محصولات شوینده مناسب با الیاف و بافت آن‌ها استفاده کرد تا فرش آسیب نبیند و لطافت و نرمی آن حفظ شود.

با یک دستمال و یا اسفنج نرم و به‌وسیله یک شامپو فرش مناسب، فرش و موکت را به آرامی تمیز کنید. می‌توانید برای راحتی کار از پاک‌کننده‌های چند منظوره مبل، فرش و موکت استفاده کنید.

مبل‌ها را با یک پارچه نرم و به‌وسیله تمیز کننده مخصوص آن گردگیری و تمیز کنید. اگر به تغییر دکوراسیون نیاز دارید، آن‌ها را جابجا کنید تا فضای خانه شکل بهتری به خودش بگیرد.

معرفی فروشگاه اینترنتی برای تهیه انواع محصولات مورد نیاز بهداشت خانه!

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور درزمینهٔ محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کند.

زز زاگرس وارد کننده اصلی انواع محصولات ظرف‌شویی و لباسشویی، پاک‌کننده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌ها، محصولات بهداشت خانه و... با تکیه بر سه اصل کلیدی: ضمانت اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و در سایه واردات محصولات با کیفیت و اورجینال از بهترین برندهای دنیا، توانسته است میزان قابل توجهی از بازار فروش کالاهای شوینده بهداشتی کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha