• یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401022516217
  • خبرنگار : 50037

اختصاص۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد/التهاب ماکارونی خوابید

اختصاص۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد/التهاب ماکارونی خوابید

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از اختصاص ۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به این شهرستان خبر داد و گفت: دیگر خبری از التهاب بازار ماکارونی نیست.

حسین علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:در ارتباط با بحث تثبیت قیمت و عرضه روغن این میزان سهمیه به صورت مرحله به مرحله در حال تخصیص به شهرستان بوده و روز گذشته ۲۵ تن از این سهمیه تخصیص داشته است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تخصیصی روغن خوراکی بین فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سطح شهرستان توزیع خواهد شد و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد، افزود: مرغ گرم نیز زیر نرخ مصوب دولتی در شهرستان در حال توزیع بوده و هر کیلو مرغ گرم بین ۵۵ تا ۵۸ هزار تومان در سطح مرغ فروشی‌های این شهرستان عرضه می‌شود.

وی میزان مصرف روزانه مرغ گرم شهرستان اسدآباد را ۱۰ تا ۱۲ تن برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه طی بازدید روز گذشته به همراه گشت مشترک از سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی بازار وضعیت بازار در آرامش بوده و مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم‌ وجود ندارد.

شرکائی با بیان اینکه  التهاب‌ بازار شهرستان در رابطه با ماکارونی از بین رفته است، ادامه داد: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه بازاریان همکاری لازم را دارند و با نظارت‌های در حال انجام توسط گشت مشترک انبارهای بازاریان در حال بازرسی بوده و طی بازرسی روز گذشته خوشبختانه تخلفی مشاهده نشده و موردی از احتکار نداشته‌ایم ضمن اینکه تمامی واحدهای صنفی سطح بازار قیمت جدید، قیمت تولید و قیمت فروش را بر روی کالاهای خود نصب کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه قند و شکر نیز مانند سایر اقلام در شهرستان فراوان بوده و به اندازه کافی موجود است، گفت: به منظور اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بازرسی‌ها هر روز به صورت مستمر در حال انجام انجام بوده و به صورت جمع‌بندی گزارش کار روزانه به فرمانداری ارائه می شود.

شرکائی افزود: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha