• شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401023120607
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار مشگین‌شهر خبر داد:

الحاق پارک جنگلی به محدوده شهر در طرح جامع

الحاق پارک جنگلی به محدوده شهر در طرح جامع

ایسنا/اردبیل شهردار مشگین‌شهر گفت: تلاش می‌کنیم تا در طرح جامع مصوب شهر مشگین‌، پارک جنگلی 70 هکتاری این شهر در محدوده شهر قرار گیرد.

علی مسیب‌زاده در جریان بازدید از مناطق حاشیه شهر مشگین‌شهر اظهار کرد: طرح جامع مشگین‌شهر برای بازنگری و تکمیل مطالعات از سوی شورا و شهرداری به شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده که سعی کردیم در طرح جامع محدوده پارک جنگلی 70 هکتاری و برخی مناطق حاشیه مشگین را نیز به این منطقه اضافه کنیم.


وی تصریح کرد: امیدواریم با الحاق پارک جنگلی 70 هکتاری سرانه فضای سبز در مشگین‌شهر ارتقا یافته و وضعیت مطلوبی را در این حوزه شاهد باشیم.


شهردار مشگین‌شهر گفت: سرانه فضای سبز در مشگین‌شهر در حال حاضر 6.8 متر مربع است که تلاش می‌کنیم این سرانه با توسعه پارک‌ها و فضای سبز تا 20 هکتار در محدوده پارک جنگلی و همچنین منطقه نوشین دره زمینه و بستر ارتقا فضای سبز را تا هشت متر مربع شاهد باشیم.


مسیب‌زاده افزود: شهرداری در 20 هکتار افزایش محدوده فضای سبز پارک جنگلی درصدد کاشت 60 هزار اصله درخت متنوع است تا فضای گردشگری و تفریحات سالم برای مردم منطقه و گردشگران فراهم آید.


وی با بیان اینکه اولویت برنامه عمرانی و آسفالت‌ریزی در محلات مختلف مشگین‌شهر در قالب بودجه 1401 پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: منتظر بهبود شرایط جوی هستیم تا عملیات آسفالت‌ریزی به صورت گسترده در سطح شهر و محلات مختلف آغاز شود.


مسیب‌زاده اضافه کرد: با هماهنگی و تعامل خوبی که با آب و فاضلاب مشگین‌شهر داریم، امیدواریم بعد از اجرای طرح‌های توسعه فاضلاب شهری، ما عملیات جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی را به شکل مناسب انجام دهیم که این کار با همکاری پیمانکاران در برخی از مناطق شهر آغاز شده است.


وی بیان کرد: امسال سعی کردیم تا مشگین را به چهار ناحیه تقسیم‌بندی کرده تا بر اساس اولویت و با همراهی پیمانکاران عملیات جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی و عمران شهری را به سرانجام برسانیم تا از فرصت فصل کاری در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز استفاده شود.


شهردار مشگین‌شهر ادامه داد: در کنار کارهای عمرانی و توسعه فضای سبز، تلاش ما بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام و سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر را نیز با همراهی خوب فعالان بخش خصوصی به سرانجام رسانده و از ظرفیت آنها برای عمران و آبادانی بیشتر استفاده کنیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha