• پنجشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401043020514
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

۲ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن تحویل معلولان و مددجویان شده است

۲ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن تحویل معلولان و مددجویان شده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در چند سال اخیر و با همراهی دستگاه‌ها و نهادهای پشتیبان، ساخت و تحول ۲ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن برای مددجویان و معلولان بهزیستی انجام شده است.

حامد رضایی روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در مراسم افتتاح چند واحد مددجویی در هشتجین خلخال اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و به شکل ویدئوکنفرانس افتتاح ۲ هزار و ۸۳۶ واحد مسکن مددجویی و معلولان را شاهد هستیم که در استان اردبیل نیز این افتتاح‌ها در مناطق مختلف استان هدف‌گذاری شده است.

وی با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تأسیس و فعالیت بهزیستی در سطح کشور تصریح کرد: در استان اردبیل نیز ساخت و تحویل ۳۴ واحد مسکن همزمان با هفته بهزیستی انجام شده تا مددجویان و خانواده‌های معلولان بتوانند از سرپناهی مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خدمت به ولی‌نعمتان در سایه نظام اسلامی دارای ارج و قرب خاصی است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با همراهی خیرین و گروه‌های دلسوز جامعه در رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مددجویان، معلولان و جامعه هدف بهزیستی گام‌های جدی را برداریم.

رضایی افزود: در کنار تأمین سرپناه و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای گروه‌های مختلف جامعه هدف بهزیستی سعی ما بر این است تا پشتیبانی‌های لازم از جامعه هدف بهزیستی را انجام داده و شرایط رضایت‌بخشی را مهیا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری اقدامات خوب و مؤثری در سطح استان آغاز شده که مشارکت بیش از ۹۵ درصدی کودکان و نوزادان در طرح غربالگری شنوایی و بینایی از جمله‌ موفقیت‌هایی است که در سال‌های اخیر به دست آمده است.

رضایی اضافه کرد: کمترین تولد کودکان با نارسایی‌های جسمی را در سطح استان شاهد هستیم چرا که در قالب طرح غربالگری ژنتیکی، شنوایی، بینایی و سایر بخش‌ها سعی بر این است تا اقدامات پیشگیرانه مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند تا زیست مناسب را برای جامعه هدف مهیا کند که در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مؤثر در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha