• سه‌شنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051109125
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال اعلام کرد:

تردد قانونمند ۶۱ درصد از کامیون‌های حامل شن و ماسه در راه‌های خلخال به استان گیلان

تردد قانونمند ۶۱ درصد از کامیون‌های حامل شن و ماسه در راه‌های خلخال به استان گیلان

ایسنا/اردبیل رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: در یک ماه اجرای طرح قانونمند شدن تردد کامیون‌های حامل بار شن و ماسه به مقصد استان گیلان، ۶۱ درصد از مجموع ترددهای این کامیون‌ها قانونمند شده است.

معروف خسروی ۱۱ مرداد در جلسه شورای ترافیک خلخال اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح قانونمند شدن تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه به مقصد استان گیلان ۶۱ درصد از مجموع ترددهای ماشین‌آلات سنگین حامل بار شن و ماسه اقدام به دریافت بارنامه کرده‌اند.

وی اظهار داشت: براین‌اساس از مجموع ۴ هزار ۸۲  دستگاه کامیون که در این مسیر تردد کرده‌اند، تنها ۲ هزار و ۴۵۴ دستگاه کامیون حامل بار شن و ماسه  اقدام به دریافت بارنامه از شرکت مستقر در ابتدای محور خلخال به اسالم و تردد قانونمند در این محورها  کرده‌اند.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال یادآور شد: تیرماه امسال ۳۱۶ دستگاه کامیون حامل بار بی‌توجه به قانون منع تردد شبانه اقدام به تردد در ساعات ممنوعه و از ساعت ۸ شب الی ۶ صبح  از این مسیر کرده‌اند.

خسروی افزود: در همین مدت ۵۱ دستگاه کامیون حامل بار شن و ماسه نیز در روزهای تعطیل که از نظر قانونی تردد کامیون‌های حامل بار شن و ماسه ممنوع اعلام شده اقدام به تردد و حمل بار در این جاده کرده‌اند.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به تخریب سطح آسفالت مسیرهای خلخال به استان گیلان یادآور شد: اعتبار موردنیاز برای ترمیم و بازسازی این محور در دو حوزه استان‌های اردبیل و گیلان بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده که امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی راه در حوزه خلخال و ۴۰۰ میلیارد ریال برای حوزه استان گیلان تخصیص‌یافته که این اعتبار ظرف دو سال برای بازسازی این محور هزینه خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال با بیان اینکه از آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه‌های روستایی و بین‌شهری خلخال تا به امروز ۶ کیلومتر از مسیر راه‌ها زیرپوشش آسفالت جدید رفته است، اظهار کرد: در سال جاری برای آسفالت ۴۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی و همچنین روکش آسفالت راه‌های بین‌شهری این شهرستان برنامه‌ریزی‌شده که در مجموع برای اجرای این حجم از آسفالت ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هزینه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha