• جمعه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051410791
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم خلخال در مجلس خبر داد:

اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با 20 میلیارد تومان اعتبار در خلخال

اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با 20 میلیارد تومان اعتبار در خلخال

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان کوثر و خلخال با 20 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

میر غنی نظری روز گذشته ۱۳ مرداد در جریان بازدید معاون آبفای کشور از طرح‌های مجتمع آبرسانی خلخال و کوثر اظهار کرد: پایداری منابع آب یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب در جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق روستاییان است که در جنوب استان اردبیل نیز این اهداف دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: 10 کیلومتر باقیمانده طرح فاضلاب خلخال تا هفته دولت تکمیل و این پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد که انتظار می‌رود اهالی از ظرفیت فراهم شده در حوزه فاضلاب استفاده کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی آبرسانی به 10 روستای خلخال و 11 روستای کوثر را از جمله اقدامات مؤثر و پیگیری‌های مستمر عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در فصل تابستان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد تا اهالی از آب پایدار و سالم استفاده کنند.

نظری تأمین 20 میلیارد تومان اعتبار را برای پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان‌های کوثر و خلخال یادآور شد و افزود: تکمیل چندین مجتمع آبرسانی در جنوب استان اردبیل در 2 سال پیش رو هدف‌گذاری شده تا از طریق این مجتمع‌ها، آبرسانی پایدار را به مناطق دورافتاده شاهد باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی عمده مشکل روستاییان را در حوزه آب و تأخیر در اجرای طرح‌های هادی روستایی و عمران و آبادانی به ویژه آسفالت‌ریزی عنوان کرد و ادامه داد: ‌در بخش‌های عمرانی طرح‌های فراگیری در شهرستان با اولویت روستاهای محروم و دورافتاده در حال اجراست که امیدواریم با جلب نظر مسئولان کشوری و سفری که به این مناطق خواهند داشت، تأمین اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha