• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401053021455
  • خبرنگار : 50428

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

 تأمین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های اردبیل

 تأمین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تأمین زمین موردنیاز برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد.

محبوب حیدری ۳۰ مرداد در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی جنوب استان با اعلام این خبر اظهار کرد: هم اکنون زمین موردنیاز در همه شهرستان‌های استان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال تا پایان امسال به مرحله اجرای فونداسیون و تعدادی نیز به مرحله اسکلت و دیوارچینی می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از پیمانکاران پروژه احداث راه اصلی کلور – درام اظهار کرد: قطعه دو پروژه راه اصلی خلخال - کلور – درام توسط شرکت جهاد نصر زنجان در حال اجراست و پیمانکار پروژه با توجه‌ به دو ترانشه حجیم واقع شده در مسیر، عملیات خاکبرداری، خاکریزی و ابنیه فنی را تا پایان امسال تکمیل خواهد نمود و تلاش می‌کنیم تا سال آتی زمینه را برای اجرای زیرسازی و آماده‌سازی بخشی از راه برای آسفالت فراهم کنیم.

حیدری با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه نیز به طول سه و نیم کیلومتر تملک اراضی شده است، افزود: قطعه یک این پروژه توسط شرکت ترانشه پل راه در حال اجرا بوده و پیمانکار احداث کارگاه تولید بتن برای آغاز ابنیه فنی مسیر را در برنامه دارد.

وی به طلب ۳۵۰ میلیاردریالی پیمانکاران مجری قطعات یک و دو این پروژه اشاره کرد و گفت: علی‌رغم وجود مشکلات مالی، با تلاش و همت پیمانکاران این پروژه همچنان فعال است و در صورت تزریق یک هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده از محل فاینانس بانک مسکن عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از تلاش برای تکمیل دو مجتمع فرهنگی - هنری شهرهای کلور و هشتجین خبر داد و اظهار داشت: در صورت تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به هرکدام از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی تا پایان امسال تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهر خلخال اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال موردنیاز است، اظهار کرد: تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی امسال به این پروژه راه به جایی نخواهد برد و تنها در صورت تأمین حداقل ۵۰ درصد از اعتبار موردنیاز زمینه برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل این پروژه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha