• جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401092516733
  • خبرنگار : 50084

حال بد آویژه صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال

حال بد آویژه صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال

ایسنا/خراسان رضوی تیم آویژه‌صنعت پارسای مشهد برخلاف شروع خوب در لیگ برتر بسکتبال امسال، روی دور باخت افتاده‌است.

۱۴ هفته از لیگ برتر بسکتبال گذشته و تیم آویژه‌صنعت پارسای مشهد، تنها نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها، در رده هفتم جدول قرار دارد. شاگردان سرجان ایوانوویچ، با ۷ برد و ۷ شکست، ۲۱ امتیازی هستند و از روزهای خوب خود فاصله گرفته‌اند.

نماینده مشهد این هفته هم موفق عمل نکرد و در مصاف با کاله مازندران با نتیجه ۸۰ بر ۶۴ مغلوب شد. آویژه در ۴ بازی اخیر خود ۳ بار مغلوب رقبا شده و تنها ۱ بار طعم پیروزی را چشیده است.

شاگردان سرجان در مصاف با کاله در کوارترهای اول و دوم با نتایج مشابه ۱۷ بر ۲۳ مغلوب شدند تا نیمه نخست با نتیجه ۳۴ بر ۴۶ پایان یابد.

در کوارتر سوم گرچه فاصله پوئن‌ها اندکی کاهش یافت و آویژه موفق شد با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ پیروز شود، اما دوباره در کوارتر چهارم نماینده مازندران مالک توپ بود و توانست با نتیجه ۱۶ بر ۲۲ کار را یکسره کند.

با توجه به نتایج ضعیف آویژه در هفته‌های اخیر، بعید نیست همچون فصل گذشته مدیران این تیم احساس تغییر کنند و به همکاری با سرجان ایوانوویچ پایان دهند. فصل گذشته نیز این تیم مشهدی فصل را با نبوشا کنژویچ، مربی صرب آغاز کرد اما به دلیل نتایج ضعیف این تیم در آغاز رقابت‌ها، مدیران آویژه صنعت مجددا سرجان را به مشهد فراخواندند تا جانشین نبوشا شود.

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، شاگردان سرجان دوشنبه باید در خارج از خانه به مصاف توفارقان آذرشهر بروند. شاید این آخرین فرصت ایوانوویچ برای حفظ جایگاهش روی نیمکت تیم مشهدی باشد.

توفارقان قعرنشین در ۱۴ بازی قبلی خود صاحب تنها ۲ پیروزی و ۱۴ شکست شده و با ۱۶ امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد. بعید است که پیروزی در این بازی کار سختی برای شاگردان سرجان ایوانوویچ باشد.

نکته عجیب در خصوص نماینده آذرشهر اینکه این تیم به دلیل مسائل مالی، در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل شهرداری گرگان حاضر نشد و این بازی با حکم کمیته انضباطی با نتیجه ۲۰ بر ۰ به سود نماینده گرگان ثبت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha