• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401092919792

گزارش ایسنا از انتخابات امروز؛

علی ساده رئیس هیئت هندبال قم شد

علی ساده رئیس هیئت هندبال قم شد

ایسنا/قم علی ساده با کسب ۱۱ رای برای چهار سال آینده به عنوان رییس هیئت هندبال استان قم انتخاب شد.

مجمع انتخابات هندبال استان قم بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی در ۲۹ آذر با حضور رئیس فدراسیون‌ هندبال و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و دو کاندیدا علی ساده و محمد جواد موسایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مجمع علی ساده و محمد جواد موسایی به ارائه سابقه عملکردی، برنامه ها و اهداف شان پرداختند.

در این انتخابات ۱۸ رای به گلدان انداخته شد و در نهایت علی ساده با ۱۱ رای برای چهار سال آینده به عنوان رییس هیئت هندبال استان قم انتخاب شد همچنین محمدجواد موسایی نیز ۷ رای کسب کرد.

در پایان این رای گیری زهرا احمدی نیا به عنوان نائب رئیس، باقری به عنوان خزانه ورزشی، احمد فلاح به عنوان خبره ورزشی و رضا جهاندیده به عنوان عضو هیئت رییسه رای اعتماد گرفتند.

بسیاری از ستارگان لیگ برتر هندبال قمی هستند

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی، در این مجمع عنوان کرد: امیدوارم با انتخابات انجام شده تلاش صورت بگیرد یک حامی مالی برای لیگ برتر بانوان داشته باشیم.

وی با اشاره به ملی پوشان قمی تیم هندبال اظهار کرد: بسیاری از مهره ها و ستاره های لیگ برتر کشور از استان قم هستند و درست نیست که استان قم تیمی در لیگ برتر نداشته باشد.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ادامه داد: امیدواریم امروز نقطه شروع برای برنامه محوری و عملیاتی کردن برنامه ها باشد و استان قم به روزهای خوب خودش برگردد.

وی بیان کرد: ان شاءالله با کمک های مدیر کل ورزش و جوانان استان قم سالنی به این ورزش در استان اختصاص داده شود؛ زیرا استان قم پتانسیل فراوانی در این رشته دارد و مسائل سخت افزاری نیز بخشی از عوامل کسب موفقیت است.

پاکدل ضمن تبریک به الناز قاسمی برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی اینچئون اظهار کرد: بازیکنان تیم هندبال بانوان ایران در حضور تیم ها و بازیکنان بزرگ به موفقیت رسیدند و سرود جمهوری اسلامی را با افتخار خواندند باعث افتخار همه شدند.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی با اشاره لزوم یک حامی مالی برای تیم هندبال قم، بیان کرد: امیدواریم رقابت های امروز به رفاقت تبدیل شود و همه با هم برای هندبال قم تلاش کنند.

خواسته‌ها در فضای مجازی محقق نمی‌شود

ابراهیم سانی خانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، نیز در این مجمع عنوان کرد: کسانی که به عنوان کاندیدا وارد می‌شوند آبرو گرو می گذارند؛ زیرا باید رزومه خود را عرضه کنند و مورد قضاوت قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: چندین بار به دوستان و دغدغه مندان رشته هندبال بیان کردم که آرامش خود را حفظ کنید و در فضای مجازی خواسته های شما محقق نمی شود و در فضای مجازی هیئت تشکیل نمی‌شود و زمانی خواسته‌های شما محقق می‌شود که برای رضا خدا و نظام جمهوری اسلامی تلاش کنید.

سانی خانی با اشاره به اینکه پتانسیل خوبی در رشته هندبال در قم وجود دارد، بیان کرد: با توجه به موفقیت های کسب شده و تلاش های انجام شده چشم انداز خوبی را برای این رشته در استان قم متصور هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: امیدواریم همه بزرگان هندبال قم دور هم جمع شوند و با همکاری و همدلی با یکدیگر برای پیشرفت این رشته در قم تلاش کنند.

استان قم در رشته هندبال نخبه پرور است

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی، در حاشیه این مجمع در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بعد از ماه‌ها وضعیت هیئت هندبال استان قم مشخص شد و ان شاالله امروز نقطه شروعی برای رشد و توسعه بیش از پیش هندبال این استان باشد و همه ظرفیت ها به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: استان قم ظرفیت بسیاری خوبی در این رشته به ویژه در بخش بانوان وجود دارد و چندین بازیکن نخبه ملی پوش در رده‌های مختلف سنی، مربی ملی و پیشکسوتان ارزشمند دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم از امروز شرایطی ایجاد شود که در سایه وحدت و همدلی کار را پیش ببرند، اظهار کرد: سال گذشته استان قم در لیگ برتر آقایان نماینده داشت که به دلیل مشکلات مالی و نبود حامی مالی نتوانست ادامه دهد.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی بیان کرد: در بخش بانوان نیز امروز صحبت شد و در صورتی که مجموعه استان قم بتوانند شرایط را برای حضور حامی مالی فراهم کنند فدراسیون هندبال نیز حتما حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان بسیار زیادی از استان قم در لیگ برتر حضور دارند و دوست داریم که استانی که می تواند نخبه پروری کند در لیگ برتر نماینده داشته باشد تا انگیزه‌ای برای رده‌های سنی پایه باشد که بتوانند به تیم های ملی برسند.

پاکدل افزود: یکی از مشکلات عمده ای که امروز بیان شد مسئله زیر ساخت سالن بود و امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم کمک کند این رشته در بحث سخت افزار هم مشکلات خود را رفع کند و ما نیز در جایگاه فدراسیون هندبال حمایت می‌کنیم.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی در خصوص رده‌های پایه هندبال قم تصریح کرد: در بخش آقایان استان قم از شرایط ایده ال فاصله گرفته است و نیاز دارد مربیان استان قم در این رده به صحنه بیایند و به صورت جدی کار کنند.

وی بیان کرد: در بخش بانوان شرایط متفاوت تر است و پشتوانه‌های خوبی وجود دارد و چند مربی در رده‌های پایه به صورت جدی فعالیت می‌کنند و حضور ملی پوشان بانوان نیز نشان می‌دهد در بخش بانوان کارهای بیشتری انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha