• جمعه / ۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120503233
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تحول بانکداری دیجیتال؛ رویکرد اصلی بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۲

تحول بانکداری دیجیتال؛ رویکرد اصلی بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۲

ایسنا/اصفهان مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: جهت‌گیری اصلی این بانک در سال ۱۴۰۲، تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال خواهد بود.

علی خرسندیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سیاست‌های شاخص بانک صنعت و معدن در سال آینده، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بانک کوچکی هستیم، جمع‌بندی که در هئیت مدیر و سیاست‌های سال آینده داریم رویکرد و جهت‌گیری اصلی کار ما در سال ۱۴۰۲، تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال خواهد بود. این کار بر مبنایی انجام خواهد شد که بتوانیم در این بستر، پلتفرم‌هایی که تنظیم می‌شوند خدمات بهتری و بیشتری را به مشتریان ارائه دهیم تا نیازهای آنها را به حداقل برسانیم.

وی افزود: همچنین امید داریم در این بستر باتوجه به محدودیت های منابعی که در شرایط اقتصادی کشور وجود دارد بتوانیم درآمدهای بانک را از محل کارمزدهای اینگونه افزایش دهیم که این مسئله به مدیران استان در نشست همگانی اعلام شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به یکی دیگر از جهت‌گیری‌های این بانک، توضیح داد: باتوجه به اینکه بانک صنعت و معدن  یکی از بانک‌هایی است که در عرصه تامین مالی برای بنگاه‌ها و ساختار های اقتصادی کشور عاملیت‌های خیلی مهمی را از ناحیه صندوق توسعه ملی داشته، بسیاری از تامین‌های مالی انجام شده منجر به مطالبات موقع شده یا از سر رسید گذشته و مشکوک‌الوصول شده است. در این راستا در سال ۱۴۰۲ یکی از اهداف ما، اجرای برنامه جامعه وصول مطالبات خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط مشتریان یکسان نیست، گفت: ما مشتریانی داریم که نسبت به یکدیگر شرایط متفاوتی دارند، بنابراین باید نسبت به تولیدات آنها، توانمندی‌ها، صادرات یا واردات، و... طبقه‌بندی شوند. برخی از واحدها هیچ بهانه‌ای برای اینکه بدهی‌های خودشان را باز پرداخت نکنند، ندارند. در این جهت باید براساس اجرای قوانینی که در اختیار بانک گذاشته شده عمل شود. اما یکسری از واحد به معنای واقعی ظرفیت پرداخت بدهی ندارند، همچنین مدل برخورد با واحد های دولتی و خصوصی متفاوت خواهد بود، پس بنابراین این برنامه جامع نوعی تقسیم‌بندی است که انجام خواهد شد.

خرسندیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه شما و هیأت همراه در یک ماه اخیر دوبار به اصفهان سفر داشتید، آیا سیاست شما این است که به صورت جهادی از واحدهای مشتریان بازدید کنید؟ توضیح داد: سیاست کلی بانک این است که به همه استان‌ها سفر کنیم و فقط اولویت استان‌های برخوردار نیستند، اولویت اول ما در سفرها پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام اینکه اصفهان یک شهر صنعتی است و مشتریان متعددی دارد، اضافه کرد: در سفر گذشته نتوانستیم از برخی از واحدهای اصفهان بازید کنیم و مشکلات آنها را بشنویم. در این جهت ناگزیر شدیم سفر دومی تنظیمی کنیم که در این سفر هم برخی از مدیران واحدها یکسری مشکلاتی داشتند که امیدواریم با کمک ما، مدیرات در عرصه توسعه واحدها و سرمایه‌های در گردش گام‌های بزرگی بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha