• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402013116895
  • خبرنگار : 50093

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد:

اشتباهات داوری و بازیکنان شکست آویژه مقابل شهرداری گرگان را رقم زدند

اشتباهات داوری و بازیکنان شکست آویژه مقابل شهرداری گرگان را رقم زدند

ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: اشتباهات داوری و بازیکنان که ناشی از خستگی آنها بود، باعث شد نتیجه لازم را مقابل شهرداری کسب نکنیم.

صادق جانداری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حذف آویژه صنعت پارسای مشهد مقابل شهرداری گرگان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: بازی در مراحل حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی در مرحله مقدماتی متفاوت است. آویژه صنعت که در جایگاه هشتم جدول قرار داشت در حالی به مصاف شهرداری گرگانی رفت که تنها با ۲ باخت در رده اول جدول قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل شهرداری گرگان را کرده بودیم، گفت: در بازی دوم آنالیز بهتری داشتیم و عملکرد بهتری نیز ارائه دادیم. به جرأت می‌توانم بگویم که در هر ۲ دیدار در گرگان، زمان بیشتری نسبت به حریف از شهرداری جلو بودیم، اما در نهایت هر ۲ دیدار را واگذار کردیم.

جانداری افزود: در بازی سوم نیز در مشهد پس از ۲ شکست در مرحله پلی‌آف کار سختی در پیش داشتیم. شهرداری گرگان از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است و متاسفانه نتوانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: شهرداری گرگان شاید بازیکنان خیلی خوبی داشته باشد، اما ما با کار تیمی خوب خود می‌توانستیم در دیدار دوم پیروز بازی باشیم، اما شرایطی مانند مصدومیت بازیکنان تیم و کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: با کار تیمی توانستیم شهرداری گرگان را در برخی مواقع بازی موقف کرده و از تیم خوب شهرداری پیشی بگیریم. اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان که ناشی از خستگی بازیکنان بود، باعث شد نتیجه لازم را کسب نکنیم.

جانداری اضافه کرد: بازیکنان در برخی از لحظات تاثیرگذار بازی که به یک پوئن ۲ امتیازی نیاز داشتیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تفاوت تیم ما با شهرداری گرگان نیز همین موقعیت‌های از دست رفته بود. آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha