• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402022113624

برگزاری اجلاس سراسر نماز دانش‌آموزی در شیراز

ایمانیه: مطالبه ما تخصیص اعتبار به نماز است

ایمانیه: مطالبه ما تخصیص اعتبار به نماز است

ایسنا/فارس اجلاس سراسر نماز دانش‌آموزی، با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار فارس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با هدف تجلیل از برترین‌های حوزه نماز، در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس، صبح پنجشنبه 21 اردیبهشت در اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی در حرم شاهچراغ علیه السلام، با اشاره به اهمیت اقامه نماز افزود: تخصیص اعتبار به ساخت نمازخانه های مدارس از مطالبات ماست در این زمینه از ظرفیت خیرین نیز استفاده شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه اضافه کرد: از وزارت راه و شهر سازی انتظار  داریم اعتباری را به بازسازی و احداث نمازخانه های بین راهی تخصیص دهند.

ایمانیه: مطالبه ما تخصیص اعتبار به نماز است

وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نمازخانه بیمارستان ها را تقویت و تجهیز کند تا زمینه بهره مندی مردم از این فریضه الهی فراهم شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای دانش آموزان یکی از روش های تربیتی موثر و ماندگار است لذا نیازمند تخصیص اعتبارات مالی است.

ایمانیه افزود؛ با توجه به اهمیت اقامه نماز شایسته همه ادارات و دستگاه اهتمام جدی به انجام این فریضه الهی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: دانش آموزان مرکز ثقل فعالیتهای آموزش و پرورش هستند از همه دانش آموزان که در شرایط جنگ ترکیبی به اقامه نماز پرداختند قدردانی می‌کنیم.

محمدخلیل عسکری گفت: اجلاسیه سراسری  نماز  دانش آموزی را نقطه عطفی می دانیم و حرکت تحولی خود را با محوریت نماز استمرار خواهیم داد.

عسکری با بیان اینکه نماز از مهمترین عناصر هویت ساز در جامعه است، گفت: این موضوع در دفاع مقدس اثبات شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha