• جمعه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402022213975
  • خبرنگار : 71460

مدیر تیم ملی امارات: ایران را به خوبی می‌شناسیم/ شروع خوب مهم است

مدیر تیم ملی امارات: ایران را به خوبی می‌شناسیم/ شروع خوب مهم است

مدیر تیم ملی امارات ضمن تاکید بر شروع خوب در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد امارات به خوبی از قدرت ایران آگاه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، امارات بر اهمیت شروع قوی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ پس از هم گروهی برابر ایران، هنگ کنگ و فلسطین  تاکید کرد. امارات متحده عربی که در رده‌بندی فعلی فیفا در رده ۷۲ قرار دارد، در اولین دیدار برابر هنگ کنگ به میدان خواهد رفت. دو تیم برتر هر یک از شش گروه در کنار چهار تیم برتر سوم به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود می‌کنند.

تاکو ولده، مدیر تیم‌های ملی امارات در دوحه گفت: گروه ما آسان نخواهد بود ولی باید تمرکز روی خودمان باشد. اولین بازی مقابل هنگ کنگ حیاتی است. هنگ کنگ خیلی پیشرفت کرده و روی تیم‌های ملی خود سرمایه‌گذاری زیادی کرده است. آن‌ها یک مربی نروژی به نام یورن اندرسن دارند که سبک خاص خود را در این تیم ایجاد کرده است. فلسطین  در رده ۹۳ جهان است و اخیراً در یک بازی دوستانه بحرین را شکست داده است. بنابراین از گلدان ۳ آن‌ها شاید یکی از بهترین تیم‌ها باشند. آن‌ها بسیار با انگیزه خواهند بود و قطعا دیدار با این تیم آسان نیست. شروع بسیار مهم است. اگر تورنمنت را با سه امتیاز شروع کنید تقریبا کار صعود را انجام داده‌اید و در شرایط خوبی قرار می‌گیرید.

ولده در مورد ایران که امارات دو بار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با این تیم بازی کرد و هر دو بازی ۱-۰ به سود ایران به پایان رسید گفت: بله ما دو بار در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی با ایران بازی کرده بودیم و ایران را به خوبی می‌شناسیم. ما شکست خوردیم اما هر دو دیدار بازی‌های نزدیکی بودند. بزرگ‌ترین تفاوت در آن زمان شرایط فیزیکی بود، بنابراین باید به نحوی با آن مقابله کنیم. آن‌ها بازیکنان مطرحی مانند مهدی طارمی [مهاجم پورتو]، سردار آزمون [مهاجم بایر لورکوزن] و علیرضا جهانبخش [وینگر فاینورد] را در ترکیب دارند. همان‌طور که گفتم، این گروه آن‌طور که برخی فکر می‌کنند آسان نیست.

فلسطین پس از سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ برای سومین‌بار در جام ملت‌های آسیا حاضر شده است. مکرم دابوب، مربی فلسطین گفت:  گروه‌ها همه متعادل هستند؛ گروه آسان و سختی وجود ندارد. ما خودمان را نسبت به دو تورنمنت قبلی ارزیابی می‌کنیم. ما باید به نتایج بهتری نسبت به دو دوره قبل دست یابیم، بنابراین امیدواریم که خوب و با افتخار ظاهر شویم. هدف اول ما صعود به دور دوم است. برای مردم فلسطین آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha