• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402092719111
  • منبع : فدراسیون کشتی

کرواسی آخرین فرصت کامران قاسمپور برای رسیدن به المپیک

کرواسی آخرین فرصت کامران قاسمپور برای رسیدن به المپیک

جلسه پزشکی در خصوص بررسی مصدومیت کامران قاسم پور عضو تیم ملی کشتی آزاد، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه پس از بررسی مدارک پزشکی، مشخص گردید قاسم پور دارای ۳۰ درصد آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پا است. بر این اساس فدراسیون کشتی با توجه به گزارش پزشک معتمد، کسب ۲ مدال طلا قاسم پور در رقابت های جهانی گذشته و از دست دادن رقابت های جهانی ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی چین، این فرصت را به این کشتی گیر داد تا در مسابقات بین المللی رنکینگ در کشور کرواسی حضور یابد.

خاطرنشان می سازد این آخرین فرصت برای حضور این کشتی گیر در چرخه انتخابی تیم ملی است و در صورت عدم مشارکت، کامران قاسم پور شانسی برای حضور در رقابت های المپیک و جهانی سال آینده نخواهد داشت.

تورنمنت کرواسی ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب برگزار می‌شود و قاسمپور حدود ۴۵ روز فرصت دارد تا آماده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۷:۴۸

متاسفانه ظاهرا برنامه ازپیش تایین شده است که کامران عزیزبااونهمه استعدادونبوغ مانند رضایزدانی ازمدال المپیک بی نصیب بمونه نمیدونم چرامیدیریت نمیشن ؟!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۲۲:۳۰

بایدبه کامران فرصت بیشتری داده شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۵:۲۴

حیف کامران اگر به خود باوری می‌رسید در وزن ۸۶ کیلو هیچ احدی در دنیا حریفش نمیشد ولی حیف کشتیگر خوش شانسی نیست مثل بعضی ها

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۱:۴۵

در 86 کیلوگرن بارها به یزدانی باخته و در 92 هم هم قهرمان جهان شده. چه بدشانسی؟ نکنه انتظار داری حق دیگرانو بدن به کامران؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۰۸:۴۰

این نابغه کشتی رو بیخودو بیجهت مصدومش کردن حالام که دارن با سرنوشتش بازی میکنن. چندین سال پشت یزدانی موند حالام که اینطوری

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۲:۴۴

مصدومیت جزئی از ورزش قهرمانی هست، و متاسفانه گریبانگیر کامران شده،، کسی هم مقصر نیست،، حالا دیگه به این بستگی داره که کامران چطور برنامه ریزی کنه که با وجود این مصدومیت خودشو به المپیک برسونه،،